Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej folkens
Jeg sidder med valget mellem disse to skærme ( eller nogen andre hvis i har bedre bud :P ), og vil gerne have folks bud på hvad I ville vælge, eller vil gerne høre folks erfaringer, hvis nogen allerede sidder på en af disse to skærme;

LG Electronics
20â€
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det var nogle lidt spøjse skærme du har sat op imod hinanden, men lad os se på det.

Samsungs model har ikke fået så god kritik med på vejen siden lanceringen af den første 960 model, så jeg ville nok bytte dette valg ud med en Viewsonic VX922 da den både er hurtigere og samtidigt at har fået megen ros fra alle kanter (også her på siden).

LGs skærm er jo markant større og hvis du ikke har et kraftigt grafikkort, så hold dig væk fra opløsninger der er så høje som 1680x1050. Har du dog et GF7800GT eller bedre, skulle du kunne trække de fleste spil hvis du undlader at sætte alle detaljer på.

Mht. spil, så vil den nævnte VX922 være markant hurtigere end L203 og hvis du sidder med begge foran dig vil du tydeligt kunne mærke forskellen på VX922's 2 ms og L203's 8 ms.

Der findes en brugeranmeldelse af L203WT her i forum (se under brugeranmeldelser) og VX922 er anmeldt af Rasmus i vores testsektion på forsiden.
Af vicnic
Jeg bukker og takker for svarene :). VX922 it is...