Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dytten
Har just modtaget mit nye samsung 26"Lcd-tv (LE26B455) Der er jo en hulens masse indstillingsmuligheder når man kommer fra et gammeldags tv. Synes der er tværgående striber af en cm's bredde ligemeget hvad jeg gør. er det bare sådan med fladskærm eller?? Og er der nogle standardiserede indstillinger man altid kan gå ud fra??
Hilsen Kathrine
Af hdmi
Dytten skrev:Har just modtaget mit nye samsung 26"Lcd-tv (LE26B455) Der er jo en hulens masse indstillingsmuligheder når man kommer fra et gammeldags tv. Synes der er tværgående striber af en cm's bredde ligemeget hvad jeg gør. er det bare sådan med fladskærm eller?? Og er der nogle standardiserede indstillinger man altid kan gå ud fra??
Hilsen Kathrine
Umiddelbart lyder det som et dårligt signal...har du prøvet med dvd.
Af samsungdk
Dytten skrev:Har just modtaget mit nye samsung 26"Lcd-tv (LE26B455) Der er jo en hulens masse indstillingsmuligheder når man kommer fra et gammeldags tv. Synes der er tværgående striber af en cm's bredde ligemeget hvad jeg gør. er det bare sådan med fladskærm eller?? Og er der nogle standardiserede indstillinger man altid kan gå ud fra??
Hilsen Kathrine
Hej K

Har du prøvet at ringe til vores support på 70701970 de kan evt hjælpe med instillingerne. DU kan os gå i selvdiagnose og tjekke din signal styrke, hvis der er bit fejl og signal styrker under 75% så der det derfor.

Skriv evt til min mail flatpanels.dk

SamsungDK