Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
Så er der digital-tv hos Yousee her hos mig :)
Det er jo herligt, og der følger nogle bonuskanaler med.

Nu er problemet bare at finde ud af, hvordan man sorterer kanalerne. Tv'et finder 200 kanaler, men jeg kan kun se de 40 :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Af og til så kan du ikke sortere kanalerne, men kun oprette favorit-lister. Det ville hjælpe hvis du samtidigt inviede os i hvilket TV du har.
Af Rallemullen
Jeg har Yousee - Fuldpakken, men jeg finder kun digitale kanaler som jeg IKKE kan se, det er kanaler som TV1000 og CANAL+ - andre der har samme problem? eller har FIF's til mig :)

det er en samsung 855 med indygget DVB-C jeg har..
Af kristianl
Jeg legede også lige med det digitale kanaler i morges inden arbejde.
Nu har jeg et Sony men menu-systemet er måske lidt det samme?

Jeg prøvede at lave en "hurtig" søgning og fandt kun 8 kanaler som TV1000 m.m. men så lavede jeg en "komplet" søgning og fandt 208 kanaler. Så nu skal der dælme slettes/sorteres...
Af Rallemullen
min finder 15 digitale og 40 analoge..

jeg kan se alle de 40 analoge, men på alle de digitale står der "kodet Signal"

jeg prøver mig lidt frem.
Af kristianl
Ok, jeg har nu ikke tastet noget ind men det skulle jeg måske have gjort.
Jeg fandt blandt andet en 8 forskellige danske TV2'er som TV2 Lorry, TV" Syd, Bornholm osv... O_O
Af BrianH
yakken skrev:Af og til så kan du ikke sortere kanalerne, men kun oprette favorit-lister. Det ville hjælpe hvis du samtidigt inviede os i hvilket TV du har.
Det er et Philips 5404H og Panasonic x10y
På Philips'n ser det ikke ud til man kan sortere :( På panasonic har jeg ikke prøvet endnu. Gør det når jeg kommer hjem
Af snadepind
Jeg har blå skærm her fra morgen stunden. Dough.

Har Yousee allerede lukket for det analoge signal - troede først, at det ville ske sidst i oktober.

Eller er det bare et udfald hos Yousee, der ødelægger min hjemme arbejdsdag.
Af BrianH
snadepind skrev:Jeg har blå skærm her fra morgen stunden. Dough.

Har Yousee allerede lukket for det analoge signal - troede først, at det ville ske sidst i oktober.

Yousee lukker ikke for det analoge signal, heller ikke den 31. oktober.
Af Thor-thor
snadepind skrev:Jeg har blå skærm her fra morgen stunden. Dough.

Yousee lukker ikke for det analoge signal de første mange år.

Sikkert din arbejdsgiver der har spurgt Yousee om de kunne sørge for at du kan koncentrere dig om jobbet ;)
Af BrianH
Så fandt jeg ud af at sortere på Philips, nu må vi se hvordan det går med Panasonic :)

Er der nogen der ved hvorfor Yousee viser MTV-HD gratis?
Af Rallemullen
Jeg kan også "se" MTV HD - men der er bare ikke nogen udsendelser heller ikke hvis man kigger i guiden?
Af Tom-H
Rallemullen skrev:Jeg kan også "se" MTV HD - men der er bare ikke nogen udsendelser heller ikke hvis man kigger i guiden?
Den sender kun om aftenen har jeg bemærket, om dagen er der ingenting.