12 sep 2009, 13:25
Jeg har netop fået Dell 2209wa (som beskrevet i tidl. post) og fundet en død subpixel. Jeg kan se at der på denne skærm er premium garanti - men er blevet en smule i tvivl efter at have læst her på siden anmeldelse omkring pixelgaranti : http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... rom=&#dell
Her står der at alle pixelfejl er under garantien - men er dette korret?
citet fra dell: Premium Panel-garantien sikrer, at skærmen udskiftes, hvis der konstateres bare en enkelt lysende, defekt pixel på skærmen i garantiperioden. Du kan også ringe til Dells tekniske support døgnet rundt for at få hjælp til fejlfinding.
- jeg forstår det som kun lysende pixel defekter - og jeg har vist en mørk død grøn subpixel! - (lyser rødt på hvis baggrund og sort ved grøn).
Nogen der har erfaring med dell og denne type pixelfejl?
Her står der at alle pixelfejl er under garantien - men er dette korret?
citet fra dell: Premium Panel-garantien sikrer, at skærmen udskiftes, hvis der konstateres bare en enkelt lysende, defekt pixel på skærmen i garantiperioden. Du kan også ringe til Dells tekniske support døgnet rundt for at få hjælp til fejlfinding.
- jeg forstår det som kun lysende pixel defekter - og jeg har vist en mørk død grøn subpixel! - (lyser rødt på hvis baggrund og sort ved grøn).
Nogen der har erfaring med dell og denne type pixelfejl?