Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Lørdag opdaterede jeg min pc's (som kører Windows 7 Pro fra MSDNA) grafikkort drivere til Nvidias version 190.62 og samtidigt opdaterede jeg mit Panasonic 42G10 vha. et SD kort jeg har fået tilsendt af NB Radio (tak til god service til dem!).
Mit problem er nu at når jeg forbinder min pc til fjernsynet så er mit normale signal (1920x1080) for stort til tvet, dvs. den viser ikke hele billedet...proceslinjen, det øverste af min browser og siderne mangler :-(
Jeg har prøvet med andre oplysninger og andre opdateringsfrekvenser (24, 59, 60 Hz) og der virker det heller ikke. Endvidere har jeg geninstalleret Windows fordi jeg troede det var en driverkonflikt. Jeg har i øvrigt også prøvet en anden HDMI port, men med samme resultat.

Kan det passe at Nvidia har udsendt en driver der ikke virker? Eller er det opdateringen fra Panasonic der har ødelagt noget? Alm. HD tv (tv2sport HD, tv2film HD og Kanal 5 HD virker i øvrigt fint)

Håber der er nogle der har en ide til en løsning

Edit: Glemte lige at sige at det plejer at virke. Problemet opstod først efter opdateringen af tv'et og driverne. Og da jeg gjorde det samtidigt ved jeg ikke, hvor problemet er placeret
Senest rettet af malau 31 aug 2009, 21:18, rettet i alt 1 gang.
Af Nick_S
Er det ikke bare at slå overscan fra?
Så burde det ihvertfald gerne virke.
Af malau
Det kan da godt være :-)
Spørgsmålet er bare: hvordan gør jeg det?
Af malau
Nevermind jeg fandt det i manualen og det var lige det der skulle til!!

Tusind tak skal du have
Af Nick_S
Mig en fornøjelse ;)
Af hapseleg
Super! lige hvad jeg manglede :D hurra hurra tak skal i have