Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hej allesammen.

Her idag var jeg nede og kigge på w5500, som føtex netop har tilbud på i denne uge. Da jeg kommer derned, og har kigget nærmere på tvet, er jeg næsten sikker på, at det tv som de siger er w5500, ikke er. Efter jeg er kommet hjem er jeg 100 % sikker, da jeg har set masser af billeder af tvet. det tv, som de sagde var w5500, er et sony v4500, da det har et mellemrum mellem skærm og højtalere, og det har w5500 ikke, ifølge dem billeder jeg kan finde. Kan være det bare var en fejl, selvom manden der hjalp mig, var sikker i sin sag? og jeg vil gerne have bekræftet, at tvet med mellemrum mellem skærm og højtalere ikke er w5500?

På forhånd tak :)
Manden i Føtex må være en idiot,,!

Tænk at man som menneske, kan få sig til at lyve bare for at tjæne en x-tra penge til sit firma/butik,,,,YNKELIGT ! ! !

Det sker bare så fandens ofte, at jeg snart ikke kan holde det ud mere !:(
Er der ingen der har bare en smule samvittighed her i landet mere!?

Alt for ofte "glemmer" sælger at Købeloven eksistere,,,eller også er de ligefrem "oplært" i at bedrage køber, som ellers kommer i god tro, og med en god slat penge!

Jeg er personligt pisse træt af Fona, Elgiganten, Expert, Punkt1 og en masse andre af de der kæder.
Tænk at snyde fx sin egen mor eller sin søn, der kommer ind i en af disse butikker, kun for at virksomheden kan få lidt flere penge. (og ikke sælgeren selv, jeg mener; hvis man snød en anden af personlige grunde og ikke for at "hjælpe" butikken, så ville jeg ha' lidt mere forståelse for det))

Jeg syntes selvfølgeligt ikke at man skal snyde nogen som helst, stor som lille, jeg fatter bare ikke at man kan få sig selv til at lyve og snyde folk, bare for at fx. Fona eller Føtex kan tjæne lidt mere...Eller er det bare mig!?? ::l

Jeg håber sgu ikke du køber Tv'et der nede i din lokal Føtex,,, Men det ville fryde mig hvis du gik der ned imorgen, og fortalte ham hvilken L**t han er!!!
Senest rettet af Cutter 25 aug 2009, 23:48, rettet i alt 1 gang.
Af michaeltoft
kan ikke være mere enig med dig, det fuldstændig til grin. Ifølge billederne på nettet, er det, det forkerte tv, så det fuldstændig til grin!
Af BastianDK
Kan du ikke bare vise ham det billed der er i deres Avis - Mig bekendt er det nemlig et foto af w5500.
Af Mons
Hvis det var mig ville jeg da følge op på det!

Evt. ved at kontakte føtex pr. mail - det er jo altid en god ting at ha' tingene på skrift.. det er jo "lidt" sværere at rende fra ;)

Og så lad os da høre om det videre forløb ikk' 8)
Cutter skrev:Manden i Føtex må være en idiot,,!

Tænk at man som menneske, kan få sig til at lyve bare for at tjæne en x-tra penge til sit firma/butik,,,,YNKELIGT ! ! !

Det sker bare så fandens ofte, at jeg snart ikke kan holde det ud mere !:(
Er der ingen der har bare en smule samvittighed her i landet mere!?

(osv)
Det var dog et overordentligt aggressivt sprogbrug at benytte sig af. Kunne det tænkes at medarbejderne i Føtex ikke har en brille forstand på hvad de snakker om, og derfor er kommet til at tage fejl af hvilken skærm der er hvad? Det er jo ikke fordi det er pissesvært at finde ud af om man har fået en V4500 eller W5500 med hjem i bilen, det står lissom på kassen...

I mine øjne er der trods alt en temmeligt stor forskel på uduelighed og uærlighed.

Jeg synes det største problem i den her tråd er at nogle af kommentarerne tyder på at man rent faktisk forventer der står en gut nede i den lokale Føtex, der ved noget som helst om TV. Det er ikke så mærkeligt at folk har svært ved at finde kompetent rådgivning, hvis de forventer at få det i Føtex.
Af michaeltoft
Hej allesammen.. var dernede her den anden dag efter skole, der snakkede jeg desværre ikke med den samme, og ham jeg snakkede med vidste ikke så meget om det, udover at samsung LED skærme var super(det vidste vi ikke i forvejen). Tror jeg tager derned i morgen og snakker med dem, og jo det er w5500 der er i deres tilbudsavis :)