Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mathias A.
Ja, jeg har fået tilbudt et Panasonic TH-42PX70E fra 2007 til 4.500kr.

Er det for meget eller passer prisen?
Af Thor-thor
Mathias A. skrev:Ja, jeg har fået tilbudt et Panasonic TH-42PX70E fra 2007 til 4.500kr.

Er det for meget eller passer prisen?
Det er rent røveri!!
Er den brugt eller er det en "overgemt" model de har stående?

En 42X10Y som er to "generationer" nyere end PX70 kan købes for ca. 5,5k NY!!

Den har DVB_T/C Mpeg4 tunere og er generelt bare bedre end PX70, så du må ikke give så meget for en "gammel skærm"

Jeg ville max give omkring 2,5k for den skærm( men ville slet ikke købe den)...

Jeg ville hellere investere de 5,5k og får en X10Y!
Af Mathias A.
Den er brugt. Nu skal det siges at jeg har begrænsede penge at føre med (Studerende) så 3500-4000kr. er MAX!

5500kr. er totalt udelukket.

Men rart at vide den ikke er det værd på nogen måde, men gerne lidt flere input's :)
Af kskruger
Jeg ville holde mig fra, at købe dette tv. Rigtig mange PX70 ejer har oplevet panel fejl på denne skærm, typisk efter det er 2 år gl. Køb heller noget nyt, evt. en mindre, men bedre skræm.
Brugeravatar
Af Stefan V
Jeg har selv en pv70 der har samme panel som en px70. For mig at se er det en rigtig lækker skærm. Den banker fx mange af de billige samsung lcd skærme fra sidste år Fx serie 4 og 5(Har testet dem mod hinanden) Med det sagt vil jeg også sige at prisen du har fået tilbudt den til er for høj, set i forhold til de nye pana modeller.
Af Mathias A.
Det der er til salg på recordere, er endda ikke mere end 8km. herfra. Men han siger han har sat salg på pause, og det ser ud til at der er en der opfylder hans kriterier omkring bytte til 37" plus mindre penge :(

Men ellers perfekt placering i landet ;)
Brugeravatar
Af Stefan V
Det er surt. Så må du jo foreslog en hurtig handel og afhentning ;)