Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er lige kommet hjem fra ferie, og skal have gang i mit ellers udmærkede PS8000. Men efter to minutters tv-kiggeri, slukker fjernsynet, hvorefter det straks tænder igen. Jeg har sat alle indstillinger tilbage til default, og har tjekket timeren i tv´et, men ligemeget hjælper det. Der har været en del torden her i området, så jeg frygter det har ødelagt tv´et. Sidste mulighed kunne være en firmware update, men jeg kan ikke finde noget som helt software til en PS8000 nogensteder..:o( Nogen der har et godt råd??
Af Nick_S
Jeg syntes ærlig talt at du bare skal tage kontakt til forhanlderen. Såfremt det er købt igennem en autoriseret forhandler, kan du få LG hjem til dig og lave Tv'et.
Af Hawkster
Hmm ja, ved ikke om Cinemagic.dk er autoriseret LG, men jeg hører ad..
Af Takle
Hey
Det virker måske som et underligt svar, men har du prøvet at skifte batterierne i din fjernbetjening?

Jeg havde store problemer med mine forældres Loewe tv, det opførte sig på samme måde som du beskriver og det vidste sig bare at være fjernbetjeningen, der manglede energi.
Af TYBO
Jeg har oplevet 2 gange at mit PS8000 har slukket sig af sig selv.
Umiddelbart kunne jeg ikke tænde TVet igen før jeg har slukket og tændt for stikkontakten så jeg regnede med at der var klumper i strømmen.
Af Hawkster
Jeg har prøvet alt efterhånden.. har også prøvet med strøm fra et andet stik, men uden held. Tænkte egentlig også bare om det var noget generelt med PS8000... Nå, det må vist desværre bare til rep -øv!