Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det kommer an på hvilke indgange din receiver har.
Af mueggler
Jeg har en NAD T755 hvis det siger dig noget hehe
Der er både hdmi og optiske porte.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du har HDMI, så kan du tilslutte den via dette stik, og så kan du føre billedet videre med endnu et HDMI-kabel til dit TV. Det kræver så at forstærkeren er tændt før du får billede på skærmen.

Du kan også vælge at tilslutte din PS3 direkte til TV'et og så føre lyden via optisk kabel til din forstærker, men så mister du muligheden for HD-lyd. Det vil være en skam hvis du ser film.

Din PS3 kan levere ukomprimeret PCM i dolby HD og DTS HD MA, hvilket giver dig adgang til HD-lyd. Du kan læse mere om det her:
http://blogs.ign.com/chubigans/2006/12/29/41597/
Af mueggler
Jeg siger mange gange tak for hjælpen og køber et ekstra hdmi stik så jeg kan høre dolby hd hehe
Af Ney
mueggler skrev:Jeg siger mange gange tak for hjælpen og køber et ekstra hdmi stik så jeg kan høre dolby hd hehe
Ikke for at ødelægge stemningen men NAD t755 kan ikke tage lyd via hdmi, så ingen dolbyhd til dig :(
Af mueggler
hmm ok... hdmi portene der er tager kun billed så eller hvad??? :s
Af Ney
mueggler skrev:hmm ok... hdmi portene der er tager kun billed så eller hvad??? :s
Det er kun en meget basal hdmi switch der sider i t755 og t765 der kan vælge mellem flere videokilder til fjernsynet.