Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har investeret i et lækkert 40" Sony Bravia 40z4500, MUM det står bare skarpt(Tak til forummet for hjælpen med at finde det rigtige :)), men men men:

Nu her til morgen, så tænder jeg det og zapper hen på den digitale signal, så har fjernsynet "glemt" at der sidder et CAmodul i (eller den registrere det faktisk ikke)... Så tager jeg det ind og ud og wupti, så virker det hele igen...

Hvad kan der være galt? Hvordan får jeg TV'et til at huske at der sidder et CAmodul i?

Bonus spørgsmål:
Hvor kan jeg updatere firmware'n(link)?
Senest rettet af Patrickr87 11 aug 2009, 09:41, rettet i alt 1 gang.
Af Patrickr87
Har kigget, men har ikke fundet mit svar :(
Af Notional
Jeg mener ikke man kan hente en firmware opdatering over nettet (Yay Sony). Hvis man kan skal du som minimum registrere dig og dit produkt på Sony's side.

Men jeg mener til gengæld at man kan få tilsendt en firmware opdatering på USB pind fra Sony, hvis du ringer ind til deres support linie. Så prøv det.

Problemet lyder bekendt, så Sony burde have en løsning på det.
Af Cutter
Notional skrev:Jeg mener ikke man kan hente en firmware opdatering over nettet (Yay Sony). Hvis man kan skal du som minimum registrere dig og dit produkt på Sony's side.

Men jeg mener til gengæld at man kan få tilsendt en firmware opdatering på USB pind fra Sony, hvis du ringer ind til deres support linie. Så prøv det.

Problemet lyder bekendt, så Sony burde have en løsning på det.

Ja det var det jeg tænkte med den link til Sony's side,,,
Af Zubuu
Hej

Jeg har her til morgen oplevet fuldstændig samme problem med mit V5500 tv. Jeg købte ca modulet i går.

Jeg slukker for 230v om natten til mit tv og tror måske det er det som er problemet for mit vedkommende. Gør du det samme eller?

Er der nogen som har en løsning på problemet? Vil gerne kunne slukke helt for strømmen da næsten alt i min stue ellers står på standby.
Af Cutter
Zubuu skrev:Hej

Jeg har her til morgen oplevet fuldstændig samme problem med mit V5500 tv. Jeg købte ca modulet i går.

Jeg slukker for 230v om natten til mit tv og tror måske det er det som er problemet for mit vedkommende. Gør du det samme eller?

Er der nogen som har en løsning på problemet? Vil gerne kunne slukke helt for strømmen da næsten alt i min stue ellers står på standby.

Skriv til Sony,,og spørg hva' fanden problemet er ::l
Af Zubuu
Hej igen

Har nu kæmpet med at få det til at virke og der er stadig ikke sket forbedringer.

Først ringede jeg til sony som sagde jeg skulle checke mit ca-modul var af typen HHFA eller HHFB. Det var det, derefter sagde de jeg skulle forsøge at slå automatisk opdatering fra hvilket jeg også har prøvet og heller ikke virker.

Jeg har været inde på sony's hjemmeside og finde opdateringer til mit tv (v5500) hvor den nyeste hedder 1.3.03.EA eller noget i den stil. Det som mit fjernsyn viser er installeret hedder 1.4.04EA eller deromkring. Så det burde heller ikke være problemet.

Trådstarter (eller nogen af jer andre), har du/i fundet en løsning på problemet?
Af Cutter
Jeg ville bytte tv'et til et nyt,,,hvis du da har en bon på det.

Der kunne jo også være noget i vejen med det "kort" du bruger.
prøv at se om du ikke kan bytte begge dele :((