Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af stroem
Har kigget rundt her på siden, men kan ikke finde svaret. Kan nogen fortælle mig om forskellen på samsung 40 b530 0g 40 b535 hvis en sådan findes? <kan nemlig se at der er en prisforskel hos visse forhandlere. på forhånd tak O-O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Med visse af de andre modeller er det dén der ender på 5, der er den danske version. Tjek om der også står XXE efter 535'eren og ikke ved 530'eren. Hvis ja, så er det sådan det hænger sammen.
Af stroem
Tak for hurtigt svar. Checkede på pricerunner og der ståt faktisk P7 efter 530. Er det et ok tv når jeg udelukkende bruger det til tv og evt en dvd?
Havde kig på meget dyrere tv, men der har været diverse problemer med de valgte så.......... Ser aldrig sport så det sku vel være fint med 50 hz? mvh :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ved ikke hvad prisen er, så det er svært at sige om du ikke kan få noget bedre. Personligt ville jeg altid anbefale, at man sparer op så man, som minimum, har råd til Panasonic X10. Det fås til ca. 5500 kr. og er med garanti bedre end B535.
Af stroem
Jo havde set på både samsung og philips i den dyre ende, men til mit behov skønner jeg at b535 er et ok valg. Panasonic er også overvejet, men har vestvendte vinduer i hele lejl bredde og sol til kl 21 aften pt. Det skulle efter sigende kunne være et problem mht plasma, men tak for svar O_O