Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey gutter!

Er der nogen af jer andre der har købt en Asus PW201 20,1" LCD ?
Jeg har, men har nu for 2. gang fået den byttet pga. pixelfejl. Det er så fuc.ing ireterrende at købe et produkt som man forventer virker til punkt og prikke og så er der fejl på.
Det lader jo til at der åbenbart er flere skærme med fejl i end jeg forventede.. eller har jeg været uheldig ?

Anyway håber den 3 skærm som ligger i bilen og bliver sat til i aften er fejlfri.

Måske et unødvendigt indlæg, men frustartionen skulle lige ud :p
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ville også selv være ved at gå ud af mit gode skind over at have en pixelfejl, så jeg kan udmærket forstå din frustration.

Jeg har ikke hørt noget generelt om denne skærm og pixelfejl, så du må have været uheldig.
Af larsmarcus
Så kom jeg hjem og fik sat skærmen til.. og desværre viser det sig at der er en enkelt død pixel i venstre side af skærmen... :((

Kan man godt tillade sig at brokke sig endnu en gang uden at man er overdrevet vanskelig ? Jeg mener Asus har jo Zero Dot Bright garanti på denne model ik sandt ?

Eller skal man bare acceptere at pixelfejl er uundgåelige ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ville bestemt ikke finde mig i det. Nul pixelfejl må betyde NUL. Jeg kan ikke se hvorfor du skal føle dig til besvær når det er Asus der klumrer i det.

Vær dog opmærksom på at "Bright dot" ikke nødvendigvis omfatter en sort pixel.
Af larsmarcus
Havde i ikke for lidt tid siden en ASUS PW201 skærm til test her på sitet ? Var den helt fri for pixelfejl ?

Tror jeg prøver at få byttet skidtet igen.. selvom den er død og ikke "bright".