Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LurereN
Halløj derude.

Den gamle her i huset står og skal have udskiftet det gamle Philips kassemonstrum, som står i stuen. Han ser en del sport, specielt fodbold og derfor vil han selvfølgelig ikke have slør efter bolden, og uskarpe billeder, i den forbindelse. Den skal være med MPEG4, gerne 100Hz og vi får signalet igennem antenne og parabol.

Håber i har nogle gode forslag til et nyt TV!

På forhånd tak! :)
Af JME
Hej LurereN

Hvis du har "lureret" herinde vil du nok vide at de fleste her på forummet anbefaler enten Panasonic x10Y eller LG PQ6000 i den prisklasse.

Jeg har selv fulgt de anbelalinger og købt en 37" x10, som blev stillet op i stuen i går.

Mit umiddelbare indtryk er at billedkvaliteten er udemærket og jeg tror det vil tilfredstille alle andre end de mest krævende. Kvaliteten er i mine øjne langt bedre end f.eks. det Phillips tv min forældre købte for nyligt.

Og så fik jeg set FCK's kamp i går og det klarede den også fint uden at jeg bemærkede noget slør.
Af LurereN
Har kigget lidt på de to TV og de ser jo begge ud til at være kanon TV til prisen, så nu må vi se hvad den gamle siger. Tak for svaret :)