22 jun 2009, 15:45
Jeg har gennem lang tid fulgt med på dette forum og ofte irriteret mig over at hver gang en bruger søger råd vedr. et LCD produkt bliver tråden hurtigt drejet over på et plasma produkt.
Nu er jeg selv i den situation hvor jeg selv skal ud at købe nyt TV. I mit hoved har fladskærm altid været lig med LCD uden jeg ved hvorfor.
Jeg har læst en masse vedr. Sony 46Z4500 og har næsten bestemt mig for det, men nu hvor jeg skal slå til tænker jeg pludselig tilbage på de mange plasma-tilhængere der ivrigt forsøger at overbevise alle ..... Har de nu ret
Kan det være rigtigt at jeg føler billedet er mere naturligt på plasma?
Nu håber jeg så I vil hjælpe mig med at fravælge 46Z4500
se lyset og gå over til plasma.
Budget 12.000 - 15.000
DVB-C (jeg har Yousee)
Ser mest fodbold og film
42" til 50" (sidder max. 3 meter fra skærmen. Bliver 50" så et problem?)
HVAD SKAL JEG KØBE????
Det skal siges at jeg har vinduer (mod syd) direkte bag ved sofaerne så jeg er lidt nervøs for genskin som på billederne i V10 testen
Nu er jeg selv i den situation hvor jeg selv skal ud at købe nyt TV. I mit hoved har fladskærm altid været lig med LCD uden jeg ved hvorfor.
Jeg har læst en masse vedr. Sony 46Z4500 og har næsten bestemt mig for det, men nu hvor jeg skal slå til tænker jeg pludselig tilbage på de mange plasma-tilhængere der ivrigt forsøger at overbevise alle ..... Har de nu ret
Nu håber jeg så I vil hjælpe mig med at fravælge 46Z4500
Budget 12.000 - 15.000
DVB-C (jeg har Yousee)
Ser mest fodbold og film
42" til 50" (sidder max. 3 meter fra skærmen. Bliver 50" så et problem?)
HVAD SKAL JEG KØBE????
Det skal siges at jeg har vinduer (mod syd) direkte bag ved sofaerne så jeg er lidt nervøs for genskin som på billederne i V10 testen