Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hiawatha
Hej Alle
Jeg har lige købt et 46'' A966 samsung, som jeg egentlig er ret så glad over

Har bare nogle ting jeg ikke kan få til at fungerer. Når jeg slutter min Macbook gennem vga converterledningen, så viser den at den ikke understøttes på selve TV'et, mens jeg ingen problemer har med at tilslutte min stationære windowscomputer til fjernsynet.. Hvad gør jeg :s? har prøvet at lave lidt om på de begrænsede opsløsninger man kan have på en macbook uden held.

Ydermere - kan jeg kun komme et usb stik ind i siden? Det virker fint med film, men er det ikke muligt med en hdddisk med usb ledning i siden? har prøvet, men den kan ikke findes. og hvor mange gb usb-stik kan man højst komme i sådan et fjernsyn?

På forhånd tak :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hvis du skal kunne benytte en harddisk skal den højest sandsynligt være formateret i FAT32 for at fungere. Jeg er dog ikke sikker på, at A966 understøtter det.

Dit problem med Mac har jeg ikke. Jeg kan forsøge med min Mac og et af Samsungs plasma-Tv. Jeg ved godt det ikke er helt det samme, men vi kan da prøve at dirigere os ind på fejlen så.
Af hiawatha
Hej Rasmus - Det ville være kanon, for nu når mit tv ikke understøtter min mac ved jeg ikke lige hvad jeg skal stille op når jeg skal se film på mit ellers så fine fjernsyn :(