Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Makamakalay
Jeg har egentligt hele tiden ville have Pana X10 eller G10, men efter jeg har været rundt og se en masse må jeg sige jeg er skuffet.

Jeg faldt over LH5000 i El-giganten, hvor de kørte en DVD med nogle panoreringer. Den skilte sig markat ud, som den eneste der ikke hakkede i billedet.

Er der nogle der har set LH4000 i action, for jeg er lidt interesseret i om den er lige så god til panoreringer?

Synes 9000,- er lige i overkanten for LH 5000. SÅ kunne jeg måske lige så godt købe et samsung LED.

Kender i til andre med gode panoreringer?
Af MLN
LH4000 er også den bedste jeg har set i Elgiganten. Men deres Sharp så også ud til at være rigtig god til at håndtere panoreringer. Men jeg synes bare det ser lidt "gammelt elektronik"-agtigt ud.

Men jeg vil dog sige: Panoreringerne kommer med en høj pris i form af haloer omkring eventuelle motiver der står stille, samt hyppige digitiale artefakter ved bevægelser i motivet. Er faktisk lidt skuffet over mit 37LH4000 på det område.

Til gengæld vil jeg fremhæve lyden som bestået, højtalerne bag fronten taget i betragtning.

Mvh Michael