Log ind med sociale netværk
14 jun 2009, 20:49
Jeg faldt simpelthen i søvn, mens der kørte en dvd på den. Så har den stået cirka fire timer - bare på hovedmenuen ved filmen. Hvis jeg kiger godt efter og tæt på, kan jeg se noget af teksten fra menuen...
Jeg har ikke ændret noget - troede jeg ikke man skulle før efter de første 200 timer..?
Jeg har ikke ændret noget - troede jeg ikke man skulle før efter de første 200 timer..?
14 jun 2009, 21:20
Nu har jeg lige prøvet at smide antennestikket i igen. Umiddelbart kan jeg ikke se noget lige nu.... OG når jeg trykker "hold" så billedet er stille, så kan jeg ikke se noget.... Men for en sikkerheds skyld ville det vel være meget smart at fortsætte med at holde snebilledet kørende lidt endnu?
Håber virkelig, at jeg slap med skrækken! Andet ville da ikke være til at bære.
Har hermed skruet ned for både lysstyrken og kontrasten.
Håber virkelig, at jeg slap med skrækken! Andet ville da ikke være til at bære.
Har hermed skruet ned for både lysstyrken og kontrasten.
14 jun 2009, 21:28
der skal rigtig meget til burn in. Men lige i starten er den værste periode.
ellers skal du bare nyde dit tv. Men sæt dine indstillinger lidt ned.
det hedder retention det du har oplevet. Det kan også komme på en lcd skærm.
men mange tror desværre det er burn in og køber et lcd.
ellers skal du bare nyde dit tv. Men sæt dine indstillinger lidt ned.
det hedder retention det du har oplevet. Det kan også komme på en lcd skærm.
men mange tror desværre det er burn in og køber et lcd.
14 jun 2009, 21:39
Okay... Men jeg tænkte bare, at hvis den har stået i fire timer på en hovedmenu ved en film, der bevæger billedet sig jo overhovedet ikke... Så kunne det jo godt være, at det havde været burn-in?
Fire timer med det samme billede er vel alligevel lang tid?
Skal jeg for en sikkerheds skyld fortsætte med at have billedet på sne?
Fire timer med det samme billede er vel alligevel lang tid?
Skal jeg for en sikkerheds skyld fortsætte med at have billedet på sne?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto