Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mørkhøj83
Hej.
Jeg står og skal ud og købe mit første fladskærmsfjernsyn, og må indrømme at jeg er en smule på bar bund. jeg har dog en sporadisk viden om at det er en god idé hvis fjernsynet har DVB-C, MPEG4, Full HD og lign.
Da det er til min stue, kunne jeg godt tænke mig et 40-42tommers fjernsyn, jeg har mellem 6000-8000kr at gøre godt med. Er der nogen der kan komme med nogle forslag som jeg kan tjekke ud?

Mvh
mørkhøj83 skrev:Hej.
Jeg står og skal ud og købe mit første fladskærmsfjernsyn, og må indrømme at jeg er en smule på bar bund. jeg har dog en sporadisk viden om at det er en god idé hvis fjernsynet har DVB-C, MPEG4, Full HD og lign.
Da det er til min stue, kunne jeg godt tænke mig et 40-42tommers fjernsyn, jeg har mellem 6000-8000kr at gøre godt med. Er der nogen der kan komme med nogle forslag som jeg kan tjekke ud?

Mvh
Jeg spurgte om det samme for nogle dage siden, og blev anbefalet et Panasonic X10Y 42".. Fantastisk TV og er også testet på denne side, samt anbefalet. Det koster mellemd 6-7.000, så matcher perfekt dit budget.

Hvad angår FullHD, så bør du ikke gå op i det, når TV'et ikke er større.