Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KuntaKinte
Det ser ud til, at der er udbrudt priskrig på TX-P42G10E

Komplett, Dustin Home og Cine Magic faldbyder hinanden og lige nu er den nede i 7.899 hos Dustin Home.

Jeg ved også der er en fysisk butik der snart deltager i den priskrig.

Er der nogen der har lidt insider viden? Er listeprisen faldet fra Panasonic eller er der bare krig. Kunne denne krig bevæge sig over til TX-P42V10E? Ingen af ovenstående har denne model i deres sortiment. Mon de gør det (og så til en attraktiv pris?)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Egentlig undrer det mig lidt at forhandlerne rent faktisk har G10. Den melding jeg fik for lidt tid siden, var at Panasonic ønskede G10 ud i butikkerne frem for internet forhandlere. Lidt i stil med det Philips gør for deres dyreste modeller.

Jeg ved ikke om der er tale om parallelimport eller ej?

En pris på 7.899 er dog ret attraktiv for dette Tv.
Af Gamskjaer
Den kan fåes i Elgiganten til 7999,-
Af red_martians
jeg er ret sikker på det er parrelelimport.
Elgiganten havde bl.a. 42X10E for en uges tid siden, og havde en sludder med panaDK i sidste uge, og dervar elgiganten i hvertfald ikke med i klubben længere.
Af BrianH
red_martians skrev:jeg er ret sikker på det er parrelelimport.
Elgiganten havde bl.a. 42X10E for en uges tid siden, og havde en sludder med panaDK i sidste uge, og dervar elgiganten i hvertfald ikke med i klubben længere.
Man kan kun være med i "klubben" som forhandler, hvis man altid sætter priserne lidt højere end "klubben" selv ;)
De må lære at leve med den fri konkurrence...
Af KuntaKinte
Det er da ellers 2 Panasonic Center butikker der er blandt de mest skarpe på TXP42V10E prisen
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Og hvad er det så for nogle 2 Panasonicbutikker?

V10 fås jo generelt ikke i de danske internetbutikker, så vidt jeg kan se ...