Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SEOMaster
Hey!

Har lige pakket mit panasonic X10Y ud, og jeg ved at fællesantennen i mit område kører med gratis digital signal på DR1, DR2 og TV2.

Er det det som hedder DVB-T på mit TV? For den finder ingen digital signal hvis jeg trykker på "TV" på min fjernbetjening.

Noget andet er, hvorfor gemmer den ikke de indstillinger jeg har taget fra testen her på siden? Når jeg slukker fjernsynet og tænder igen, så er de tilbage til standard indstillinger.

Noget tredje er, hvordan kan det være mit panasonic X10Y ikke viser at den kører 24p oppe i hjørnet, når jeg ser BluRay film på min PS3? Det gjorde mit gamle Sony TV.
Af Hjarsen
Det digitale signal skal du selv ind og aktivere via. DVB-T.. så du kan få den frem der hedder DVB-C.
Af SEOMaster
Hjarsen skrev:Det digitale signal skal du selv ind og aktivere via. DVB-T.. så du kan få den frem der hedder DVB-C.
Super, nu har jeg fået begge kanallister frem, analog og DVB-C, som jeg kan skifte mellem ved at trykke på TV knappen oppe i toppen af fjernbetjeningen :)

Du har ikke et svar på det der med hvordan kan det være mit panasonic X10Y ikke viser at den kører 24p oppe i hjørnet, når jeg ser BluRay film på min PS3? Det gjorde mit gamle Sony TV.

Kan man se det på en måde?
Af Lars K
Det med 24p er ikke noget Panasonic viser.

Hvis den ikke gemmer dine indstillinger, er det sikkert fordi du har valgt "butik" fremfor "hjemme", da du startede skærmen op for første gang.
Af Pokerild
Haha
Modtog selv x10y i går, og kunne også kun få adgant til DVB-T.
Var igang med at skrive indlæg herinde, da jeg kom til at trykke på TV knappen :D

Synes satme det er et top nice TV.
über value for money!!!
Og nizzle at finde ud af man har adgang til 55 digitale kanaler.
ild
Af SEOMaster
Nexus skrev:Det med 24p er ikke noget Panasonic viser.

Hvis den ikke gemmer dine indstillinger, er det sikkert fordi du har valgt "butik" fremfor "hjemme", da du startede skærmen op for første gang.
Okay, fint nok.

Har også fundet ud af hvorfor dan ikke gemmer indstillinger. Det er pga. den skide knap N, der nulstiller billede og lydindstillinger.

Skod-knap!! ;;) eneste minus ved TV'et.
Af Lars K
Ja lidt pudsigt at placere sådan en på fjernbetjeningen.

Kunne selv godt have brugt en knap til eco-mode
Af SEOMaster
Nexus skrev:Ja lidt pudsigt at placere sådan en på fjernbetjeningen.

Kunne selv godt have brugt en knap til eco-mode
Jep det kunne være helt genialt ;) .. men alt i alt er jeg sgu godt tilfreds!