Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tja... overskriften siger jo sigselv. Undre mig bare, da Bilka ellers aldrig sælger Panasonic. Men de har det jo med at købe store udsalgs-lagre op.

Er der nogen der ved noget om det er danske eller udenlandske modeller?
Jeg regner med at tage derud kl. 10 når de åbner dørene - skal nok komme med en tilbagemelding! ;o)
MHL skrev:Tja... overskriften siger jo sigselv. Undre mig bare, da Bilka ellers aldrig sælger Panasonic. Men de har det jo med at købe store udsalgs-lagre op.

Er der nogen der ved noget om det er danske eller udenlandske modeller?
Jeg regner med at tage derud kl. 10 når de åbner dørene - skal nok komme med en tilbagemelding! ;o)

Har kigget bilka reklamen igennem flere gange jeg kan ikke se nogle panasonic tv.

Men prisen ser meget normal ud :) mon ikke det er TX-P42G10E

http://cinemagic.dk/shop/panasonic-tx-p ... 4695p.html

http://www.dvdpriser.dk/Products/Listpr ... &Soegeord=
Af dr. jones
Det står heller ikke i Bilka-reklamen. Jeg fandt reklamen for det i Fyens Stifttidende
Af xcardman
hvis det er en dansk model skal en g10 også hedde E til sidst.
Af MHL
Så er det købt og stillet op. Det er en ganske almindelig dansk model af G10E med danske menuer og det hele. Formel 1 så ganske godt ud på det, selv igennem analogt signal!! ;o)

Jeg har dog nogle problemer med min Xbox360!!!
Jeg har jo hidtil brugt mit scart-stik, da jeg havde et almindeligt billedrørs tv. Nu prøver jeg så imidlertid, at sætte HD-kablerne (blå, grøn og rød) ind i Component stikne - men der kommer ikke noget billede - selvom jeg kan høre lyden i baggrunden??!?!?!?

Er der nogen der kan hjælpe med nogle gode forslag her?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Skal du ikke fortælle din Xbox, at den skal benytte komponent i stedet?
Af dieseldk
Du skal ind i menuen og fortælle xbox'en at den skal køre HD og hvilket type signal den skal sende ud 720p/1080i/1080p.
Derud over er der en lille kontakt på kablet som skal sættes over til HD i stedet for SD, den sidder på det stik man sætter ind i xbox'en.
Af MHL
Problemet er løst! ;o)
Hvis jeg startede Xbox'en op direkte med "HD-knappen" sat til HD, var det somom at TV'et ikke kunne finde signalet? Jeg prøvede så at starte Xboxen op på SD og så klikke switchen over på HD - og så kørte det hele automatisk! ;o)

Jeg fatter så ikke nu, at jeg har kunne have en Xbox i så mange år UDEN HD!!!?!?!? Man fatter det slet ikke før end man prøver det!! Hold dog op en forskel!
Satte ny rekord i Pinball i første forsøg! Og scorede 3 mål i 2 kampe direkte på frispark i FIFA09 for første gang!!! Jeg tror liiige, at jeg skal et "smut forbi" Assassins Creed i aften!!

Skulle desuden lige prøve, at se hvordan Wall•E tog sig ud på DVD i 10 minutters tid - en hel film senere kunne vi konstatere, at fjernsynet absolut er godkendt!

Næste projekt: Et Digital/HD-kort fra Yousee!!! ;o)
(Jeg giver hermed mine varmeste anbefalinger af G10!!)
Af carsten123
Jeg forstår ikke helt hvad der var så godt i det tilbud i bilka. Som jeg ser det så findes g10 eren meget billigere flere steder hvis man kigger under hifipriser.dk. Der er den til 8200. dvs. 600 kr billigere.. Så forklar lige det tilbud.........
carsten
Af hoej
det kan godt være at tilbuddet i Bilka måske ikke var det billigste, men efter min mening er der en stor god grund til at handle sådanne ting i Bilka, det er servicen hvis der er noget galt. Jeg selv og flere af mine bekendte har oplevet at hvis der har været noget galt med elektronik, så bliver det bare byttet eller pengene tilbage uden noget postyr. Det er i hvert fald en fordel hvis der viser sig at være noget galt med tv'et, så skal man ikke gennem den store mølle med at undvære tv, bevise at der er et problem mm. Det er bare min erfaring. Jeg ville da umiddelbart ikke betænke mig ved at betale lidt ekstra og købe sådanne produkter i bilka frem for en netbutik, når det ikke er større prisforskel.
Af MHL
Jeg synes, at det gode i dét tilbud ligger i, at det ikke er over en internetbutik, at jeg køber mit TV. Samt som "hoej" så korrekt nævner i hans svar, så er Bilkas service stort set altid helt i top, da de enten bare giver dig pengene tilbage eller sender det til service uden noget brok...
Dette er ikke noget, som jeg personligt tager for givet, hvis jeg skulle købe over nettet hos - i nogle tilfælde - tvivlsomme netbutikker, der kan gøre et stort nummer ud af reklamationer... (Langt fra alle sites - bevares. Men jeg betaler da gerne små 700,- mere end hos en netbutik, og så "vide", jeg ikke vil få problmer med reklamationer, da Bilka-kæden og ikke mindst selve butikken er så stor, at de behandler reklamationer yderst tilfredsstillende).
Desuden kunner jeg tage mit TV med ud "under armen" med det samme - sætte det op 15 minutter senere og se Formel 1!! ;o)