Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af stroem
Hej er helt ny her på forum. Er på jagt efter ny fladskærm og det er en jungle derude. Har søgt her på siden og flere andre i dagevis og bliver blot mere forvirret. Kan se at i har forstand på tingene herinde.
Søger lcd 37. Billedkvaliteten skal være i top og med tuner til kabeltv.
Skal primært bruges til at se tv, men kan ikke udelukke, at jeg vil tilslutte andet senere. gerne 100 hertz og full hd.
Sidder 2-3 m fra skærmen. Har set på et sony w 55oo,men prisen er noget høj-endnu. Har også set på et lg 37LH 4000. Nogen der har erfaring med disse, kan ikke finde test af lg-et ?
Har pt et 32 samsung som jeg ik er begejstret for.
Håber nogen kan komme med forslag ti overkommelig pris
Brugeravatar
Af truehorses
Glem Full HD på et 37"
Du skal op i min. 50" for at kunne se forskel medmindre du sidder klods op ad skærmen...

På LCD...Glem 100 HZ medmindre det er Sony du går efter....

Generelt...Plasma = bedste billede til prisen....
Af stroem
truehorses skrev:Glem Full HD på et 37"
Du skal op i min. 50" for at kunne se forskel medmindre du sidder klods op ad skærmen...

På LCD...Glem 100 HZ medmindre det er Sony du går efter....

Generelt...Plasma = bedste billede til prisen....
har forhørt mig vedr plama. siges at min stue er for lys da hele min ene væg er store ruder mod vest.
Hælder mest til sony men prisen...........
Hvordan er lg?
Af Askov
for lys kan jeg ikke genkende, min 50V10 hænger på en sydvæg med store vinduer mod vest, har ikke de mindste problemer med at se tv.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har vinduer i hele den vestvendte facade, samt i hele den østvendte og jeg har bestemt ikke fortrudt mit valg mht. plasma.