Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KuntaKinte
Jeg venter i spænding - nok som en del andre - på Rasmus' anmeldelse af Panasonic TX-P42V10E.

Jeg står og føler mig meget sikker på, at dette bliver mit næste tv. Men denne model er ikke repræsenteret særlig mange steder, så jeg vil høre om der er nogle der kender til en butik der har den udstillet. Helst med antennetilslutning og gerne i nærheden af en TX-P42G10E.

Billederne på Panasonic's hjemmeside er elendige og giver ikke noget godt indtryk af, hvordan den ser ud i levende live
Af JohnnyF
Der er en fin anmeldelse her ;) i 50" versionen

http://www.avforums.com/reviews/Panason ... eview.html

Panasonic Center i rødovre har det i butikken :)
Og G10 hænger lige ved siden af :) Havde selv købt 46G10 men var ikke tilfreds, havde haft det hjemme 3 uger og testet div indstillinger opsæt osv stadig ikke tilfreds, ude og snakke med dem i Panasonic Center Rødovre de gik med til at tage mit G10 tilbage så jeg kunne få et 50V10
SUPER service Panasonic Center Rødovre.
Af Illgor
Panacenter i Rønne har også begge 2 stående:D.
Har selv lige erhvervet mig 50V10 - og det er bare super flot billede, og jeg synes nu også det er lykkedes temmelig godt med designet.
Af KuntaKinte
Aaaaahhhhhhhh. Der er jo snart ikke mere at rafle om.
Og de fleste af de kritiske kommentarer på testen fra avforums går på indstillingsmuligheder, der kun påvirker UK modellen.
Glad for jeg holdt is i maven og ikke købte TX-P42G10E.

Jeg har så nogle spørgsmål til selve købet. Det oplagte er selvfølgelig at bestille den fra den billigste udbyder.
Men hvad er fordelene ved at købe det direkte fra et Panasonic Center - selvom man nok giver lidt mere?
Det er noget med 0 pixel garanti og 30 måneders fuld garanti, når man melder sig ind i Club Panaonic. Men jeg får gratis 4 års forsikring, når jeg køber med mit Mastercard.
Skal jeg bare købe det på nettet hos den billigste udbyder eller skal jeg give mere for at købe det i et Panasonic Center?
Af RogueAgent
KuntaKinte skrev:Det oplagte er selvfølgelig at bestille den fra den billigste udbyder.
Men hvad er fordelene ved at købe det direkte fra et Panasonic Center - selvom man nok giver lidt mere?
Det er noget med 0 pixel garanti og 30 måneders fuld garanti, når man melder sig ind i Club Panaonic. Men jeg får gratis 4 års forsikring, når jeg køber med mit Mastercard.
Skal jeg bare købe det på nettet hos den billigste udbyder eller skal jeg give mere for at købe det i et Panasonic Center?
Såvidt jeg lige kan bedømme, så er den billigste pris pt hos NBRadio i Roskilde, som er Panasonic Center... :)
Af KuntaKinte
Har faktisk fundet det billigere et andet sted - der også er Panasonic Center. Men mener de skelner imellem internet køb og "besøg-i-butikken" køb.
Både på pris og ekstra ydelser.
Formentlig fordi, at de i forbindelse med et internet køb, kan være tvunget til at skulle give pengene tilbage indenfor de første 14 dage.