Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KuntaKinte
Ahhhhhh. Jeg er jo ved at dø af spænding. Jeg kan jo se Rasmus har modtaget Panasonics lækre plasmaskærm til test.

Hvornår mon anmeldelse er klar?

Nogle der har kendskab til en butik der har denne udstillet? Gerne sammen med TX-P42G10E, så man kan vurdere designet mod hinanden.

Har ikke de store forventninger til Rasmus kommer frem til der skulle være den store forskel på billedet.

Men DLNA, PIP/PAP og designet er jo også en stor forskel.

Et lille spørgsmål på forhånd til testen: Virker PIP/PAP også på HDMI tilslutningen?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Denne del af forum er forbeholdt tråde om eksisterende anmeldelser. Jeg har flyttet din tråd. I kommentarfeltet til vores nyhed om anmeldelsen af V10 kan du komme med ønsker til anmeldelsen.
Af Illgor
Jeg kan da sige at jeg har modtaget mit 50V10 igår og det er superfedt.
Har set G10 mange gange live og V10 slår det bare med længder når det kommer til designet. Mega nice med aluramme og så One-sheet-glass". Desuden gør det også en del at det kun er ca 5cm over det meste af tv'et.
Billede står jo som forventet helt fantastisk og er selv posetivt overrasket over relativt lidt genskær. THX indstillingen er helt genial om aftenen hvor man virkelig ser den meget flotte dybe sort og rigtig gode shadowdetail. Havde så glemt at få HDMI kabel med igår, så det var på scart. Men sad og så Spy Game hvor der er rigtig mange mørke scener og man kan se alle de mørke scener fuldstændig som i bioen.
Smed så HMDI til idag og slog over på kanal 5 HD - Nøøj, uha, hmm, namnam kan jeg bare sige - det er jo som om at se tv i en anden verden.
Glæder mig til i aften hvor jeg skal smide skoene op og se en god film. Og så sefølig til næste lørdag med landskamp i HD ;-D
Har siddet og roddet lidt med diverse features, men skal sidde og rodde lidt mere med det da jeg umiddelbart ikke ku få det op og køre. Men når ungerne er gået i seng så skal der leges...

Lige en ting som mange sikkert går og venter spændt på at høre, nemlig omkring larm.
Har ikke hørt G10 i stille omgivelse så er svært at sammenligne med det, men har bare hørt at mange har brokket sig lidt over det.
Mit V10 larmer i hvert fald temmelig lidt. Hvis jeg muter det og er helt stille så kan det høres (bor ude i en meget stille skov), men det lægges ikke mærke til når man ser tv/film. Der sidder 4x 80/90 (har ikk målt) blæsere i toppen bagpå som godt kan høres når man går hen til det og lægger øret til. Desuden kan strømforsyningen også godt høres når man har øret omme bag på.
Alt i alt vil jeg vurdere det til ikke at være noget problem. Spurgte og konen efter hun havde set nogle timers tv om hun kunne høre det larmede og hun svarede nej. Først da vi mutede og var stille kunne hun høre det (og hun er ellers rigtig god til at høre blæserstøj - har brugt mange år på at lave pc'er som er MEGEt stille).
Af Askov
Jeg hentede også min igår. Den er fed. Hvis du har problemer kan vi måske hjælpe hinanden. Mener selv at jeg har fået det meste til at fungere. Også dlna delen. Og divx film med undertekster på sd kort. Det er smart alle kones huset på christianshavn på et sdkort. Og hun kan selv finde ud af det. Kanon tv.
Af Askov
Jeg har købt min 50V10 hos ADTV i skive, som er panasoniccenter i skive.