Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sd2100
Jeg købte ovennævnte tv sidste år gennem komplett.dk. Der er som sådan INTET i vejen med tv'et og jeg var klar over, at der var dvb-t mpeg2. Men, på et af de utallige klistermærker, der "pyntede" skærmens sorte kant, stod der, at det var godtkendt af boxer.
Hvordan hænger det sammen? Kan man på/eller i tv'ets menu se, om det er et mpeg2 eller mpeg4. Der er jo vistnok lavet nogle modeller, der har mpeg4?!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
PX80 er ikke godkendt af Boxer og har ikke MPEG4. Hvis der har siddet et klistermærke, så er det en fejl. PX81 har MPEG4 - ikke PX80.
Af sd2100
yakken skrev:PX80 er ikke godkendt af Boxer og har ikke MPEG4. Hvis der har siddet et klistermærke, så er det en fejl. PX81 har MPEG4 - ikke PX80.
Grunden til at jeg spørger er, at jeg ikke på Panasonics hjemmeside har set en model px81. Men, kan man på en eller anden måde se eller undersøge, hvilken decodertype tv'et har?
Brugeravatar
Af radiomand
Px80 er godkendt af BOXER i Sverige (MPEG2)
Af sd2100
radiomand skrev:Px80 er godkendt af BOXER i Sverige (MPEG2)
Ok, og det samme gælder sikkert for Norge. Tv'et kom derfra via komplett.dk. Det betyder ikke det store, da vi har kabel, så det var ren interesse.
Over and out :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Uden at du skal tage det for nært, så er der ingen grund til at quote det indlæg der står lige ovenfor. Det er impliceret i forumstrukturen, at du svarer fortløbende.

PX81 er ikke et dansk TV. Det er beregnet til det franske og norske marked, så derfor er PX80 ikke godkendt af Boxer i Norge, men kun i Sverige.