Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Marshall
Hej med jer!

Min fætter har lige købt et X10y - TROEDE HAN.

http://hifipriser.dk/Products/Listprice ... =tx+p42x10

Den står til 5490 DKK - hvilket jo er billigt!

Ved nærmere inspektion - fandt vi ud af det er en X10e (altså, en tysk model med MPEG2).

Han modtager den med posten i dag. Jeg ved ikke om det er os, som der har været uopmærksomme.
Så må man jo selvfølgelig være vågen over for det.

Synes bare det virker som om Easyshopping har gjort det bevidst - ved at markedsføre med den billigste pris under den forkerte model.

Skal han klage? Eller er det ikke i sin gode ret? !:( :s
Af hest
Ring og forklar dem problemet og så gør brug af returretten.
Af xcardman
Marshall skrev:Hej med jer!

Min fætter har lige købt et X10y - TROEDE HAN.

http://hifipriser.dk/Products/Listprice ... =tx+p42x10

Den står til 5490 DKK - hvilket jo er billigt!

Ved nærmere inspektion - fandt vi ud af det er en X10e (altså, en tysk model med MPEG2).

Han modtager den med posten i dag. Jeg ved ikke om det er os, som der har været uopmærksomme.
Så må man jo selvfølgelig være vågen over for det.

Synes bare det virker som om Easyshopping har gjort det bevidst - ved at markedsføre med den billigste pris under den forkerte model.

Skal han klage? Eller er det ikke i sin gode ret? !:( :s
de skriver alså EU-version og ikke dansk version. Så de har ikke gjort noget forkert. At de så burde have gjort deres kunder opmærksom på at den kun har mpeg2 er en anden ting
Af slakke
DAMMIT!!!! for langsom:(

Ifølge linket er der jo kun søgt på x10 og ikke x10Y så som sådan er der ikke noget forkert der, og det hele er rigtigt nok på easy shoppings hjemmeside incl. at det er med Mpeg2 så det er din fætter der har sovet i timen

Men.... det er fuldstændigt lige gyldigt da der er 14 dages fuld returret på internet køb

så det nemmeste er at nægte modtagelse og så skrive til easy shopping og sige at der gøres brug af returretten
Senest rettet af slakke 29 maj 2009, 10:35, rettet i alt 1 gang.
Af Thor-thor
Kan ikke lige se hvorfor du mener at de har markedsført den billigste pris under den forkerte model?
På hifipriser står der jo ikke noget om at det skulle være en Y model og iøvrigt er det jo stadig på forhandlerens hjemmeside du skal checke model etc.

Ligeledes står der jo højt og tydeligt på Easyshoppings hjemmeside på nogle af de øverste linier under modellen:

......EU-version.
Har indbygget digital DVB-T MPEG2 tuner, kompatibel med DR og TV2 signaler. Kan ikke modtage Boxer TV........

http://www.easyshopping.dk/default.asp? ... &catid=356

Idet i åbenbart, på forhånd, var klar over at der var forskel på en E og Y model kan jeg ikke se andet end i selv har været uopmærksomme (Ymodellen står jo iøvrigt lige nedenunder på listen til ca. 1k mere).

I kan selvfølgelig bruge jeres returretten, men i kommer selv til at stå/betale for transporten retur.

PS. Vil godt afslutningsvis sige at jeg har hørt meget dårligt om EasySh. og de får derfor ingen point (eller handler) fra min side. Men lige her mener jeg at de har gjort tingene efter bogen og det er jer der ikke har kigget godt nok efter.
Af BrianH
Du skriver at han modtager den i dag. Hvis han ikke vil have den, så lad være med at modtage pakken af posten, der så leverer den tilbage og han får pengene igen.

Han er ikke blevet snydt, han har søgt forkert på edbpriser, og har set på prisen uden at læse teksten, hvor det tydeligt står hvad det er for et tv.