Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nu skal det være!
Jeg har læst og undersøgt alt hvad jeg overhovedet kunne finde om dette TV. Min lyst til at købe TV'et er faldet og steget i takt med de forskellige review's jeg har læst, men nu skal der gode argumenter til før jeg køber noget andet!

Vi sidder knap 3m fra TV'et og som afspiller har jeg min PS3, som både vil agere som Bluray-afspiller, samt streame HD-materiale fra min computer. Kort sagt, vil stort set alt blive kørt over HDMI fra PS3'en.
Jeg skal på sigt have digitalt signal (er klar over problematikken med de blinkende dioder ved digitalt signal), men nu skal jeg lige se hvordan det analoge ser ud...

Jeg regner med at købe TV'et i starten af næste uge, så hvis nogle har nogle super-gode argumenter for det modsatte må i meget gerne sige til! :)

Denne post er udelukkende for at komme ud med "glæden" over mit snart nye TV :D
FreZno skrev:Nu skal det være!
Jeg har læst og undersøgt alt hvad jeg overhovedet kunne finde om dette TV. Min lyst til at købe TV'et er faldet og steget i takt med de forskellige review's jeg har læst, men nu skal der gode argumenter til før jeg køber noget andet!

Vi sidder knap 3m fra TV'et og som afspiller har jeg min PS3, som både vil agere som Bluray-afspiller, samt streame HD-materiale fra min computer. Kort sagt, vil stort set alt blive kørt over HDMI fra PS3'en.
Jeg skal på sigt have digitalt signal (er klar over problematikken med de blinkende dioder ved digitalt signal), men nu skal jeg lige se hvordan det analoge ser ud...

Jeg regner med at købe TV'et i starten af næste uge, så hvis nogle har nogle super-gode argumenter for det modsatte må i meget gerne sige til! :)

Denne post er udelukkende for at komme ud med "glæden" over mit snart nye TV :D
hvorfor køber du ikke den nye slanke 7070 LED ?
Af FreZno
Den er lige de 4-5k dyrere i indkøb, og så har den fået meget delte anmeldelser rundt omkring. 796'eren har generelt mere positive udtalelser.
Af Hagman
Jeg kigger også efter et godt 46" TV, og gerne Samsung pga. designet. Har du nogle links til fornuftige anmeldelser på Samsung LE46A676?
Jeg kan se den ligger i prislejet omkring 11.000 kr. som er fair nok.
Af Hagman
Sludder, jeg så forkert. Mener Samsung LE46A796? Som ligger omkring 13.000 til 14.000 kr. Der hvor jeg har fundet TV'et hedder det LE46A796R2. Er det samme TV?