Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af xcardman
zerrox skrev:jeg er ved at finde ud af hvilket tv jeg skal have fat i, og faldt over dette

http://www.fleggaardshop.dk/pi/Philips_ ... 0_106.aspx

jeg skal have et full HD tv der kan tage HD component cable til min xbox 360 og det skal have mpeg 4 tuner.

ville bare høre hvad jeres mening var om dette tv. andre forslag er meget velkomne.

VH

Martin
meget dårligt valg, for det du henviser til har ikke full HD.
Men full HD på en 32, kan man heller bruge til en meter
Af zerrox
jeg ved godt det ikke er full hd mit spørgsmål mere præcist var nok om det var et gost fjernsyn. og om det over hovdet ville være nødvendigt med full hd. giver det en stor forskel, hvis man skal se blue ray og spille xbox 360. og om man kan spille i 1080p på en kun hd ready
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, det er bestemt ikke vigtigt at det er fuld HD i disse størrelser - heller ikke når du spiller.
Af Kief
zerrox skrev:jeg ved godt det ikke er full hd mit spørgsmål mere præcist var nok om det var et gost fjernsyn. og om det over hovdet ville være nødvendigt med full hd. giver det en stor forskel, hvis man skal se blue ray og spille xbox 360. og om man kan spille i 1080p på en kun hd ready
Alt under 40" - ja måske endda alt under 50" er fuldstændig underordnet med fuld HD. Hvis du kan få det med er det da værd at tage med, men gå ikke efter det.

Brug i stedet pengene på at få et godt alm. HD tv.. Derudover skal du tænke hvor langt du sidder fra tv'et - de fleste synes at deres 32" er for lille efter lidt tid, da et godt signal godt kan være en større skærm..

Måske er det 37" du skal kigge efter og her vil Panasonic 37X10 (plasma) være et godt bud. Ellers en Sony skærm, er heller ikke at foragte. Philips synes jeg ofte er relativ dyre i forhold til hvad du får..