Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JCKS
Ja wupti har gode priser og har da heller ikke høret noget ondt om dem.

Proshop.dk er nu også en god butik. De er så lidt dyr her denne omgang, men de klarer jobbet

http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=191606

Men jeg holder mig nu mere til at købe det i butikker. dyr ja, men så er det oså nemmer at få fat i dem. BAre min mening
Af JensT
Hej mange tak for oplysningerne

Og jeg giver dig ret i at det er rart at have et sted at gå hen og klage/spørge om råd. Men syntes det er lidt for pebret her i området ( skive ), så prøver lykken.

Men prøver Wupti så ( trods damens utilfredshed med at støtte nogne der laver så dårlige reklamer ;-) )
Af crazy_clown9
Hva er dine erfaringer så med wuptii ?? ..

Er du sikker på det er en dansk model ?
Brugeravatar
Af truehorses
Kan anbefale Cinemagic og især Dustinhome har gjort et godt indtryk...
Af JensT
Hej så er fjenrsynet købt og ankommet.

Indtil videre syntes jeg servicen har været udemærket. Men det bliver nok spændende hvis man løber ind i en reklamations sag, men den tid den sorg :-).

Det er en dansk model kan ihvertfald tage DR/DR2/TV2 digitalt, fra mit antenne stik med kabel tv i. Så går udfra at det er k modellen, det samme forsikrede kundeservice mig også om.

Og tak for tippet med de andre forhandler, hvordan argerer de i forhold til reklamations sager ?, og er der nogen der har erfaring med reklmations sager hos wupti ?
Af make
Tilykke med dit nye TV JensT, håber du bliver glad for det. Jeg har også lige bestilt samme model hos wupti i 46"

Er der noget med at hvis den hedder "k" tilsidst så er det en dansk model? hvis det er rigtigt, står det så på kassen (embalagen)?
Af JensT
Mange tak jeg tøvs også det er et dejligt tv :). Ville også have haft den i 46 men der blev nedlagt veto på hjemmefronten.

Ok jo hvis den hedder k tilsidst skulle det værre en dansk model, det står vist på kassen men var dækket til med et klister mærke så kunne ikke helt se det. Men kan se de danske digitale kanaler fra yousee så går udfra at det er en dansk model.
Af make
Ok, så virker det jeg får nok også med yousee's CA modul/kort eller hvad det nu hedder, håber jeg ihvertfald.
Af Storgaard
Har lige fået et 46W5500 ind ad døren fra ldcplanet.dk, og det modtager alt helt fint fra YouSee

Men manualen er hverken på dansk, engelsk eller skandinavisk - der nærmeste er tysk, så jeg går ud fra, at det er en parallelimporteret model, men der er ingen forskel - menuen kan sættes til dansk, og den har understøttelse af alle kanaler.

DK model betyder vistnok bare, at der er en DK manual med, men det kan selvfølgelig også være meget rart, hvis man ikke lige er skarp i udenbysk..

/Sten
Af rismand
Har lige købt hos wupti. Der var god service, da det første tv så ud til at fejle noget, sendte de mig et nyt, så jeg havde det dagen efter. Nu venter jeg bare på en returseddel fra dem, så de kan få det 1 tv tilbage :)