Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Skal du have en X10 fra Fona denne uge ?

Ja
1
3%
Nej
21
70%
Måske/Ved Ikke
8
27%
Nu gider jeg ikke vente længere har efterhånden fulgt debatten her på FP i snart 6 måneder. Vil dog lige hører det lokal Pana center om de kan match prisen først.

Køber man inden 1. maj koster den kun 6500kr det må da være et rigtig røverkøb jeg skal ihvertfald have en i denne uge ser det ud til :-) da den stiger til 8000kr derefter.

Og det er den nordiske model med DVB-C ifølge reklamen, hvilket Y'et i slutningen vel også betyder.
Af xcardman
fona tager 6500 for en 42 tommer x10, det må siges og være en fin pris.

Y model er den nordiske model med dvb-c tuner
Af MathiasVH
Ja, det er da billigt.. Men jeg ser det bare som en indikator for, at vi snart vil se netpriser på ca. 5500 - Snart betydende indenfor en måned :)
Af Malcolm_Y
MathiasVH skrev:Ja, det er da billigt.. Men jeg ser det bare som en indikator for, at vi snart vil se netpriser på ca. 5500 - Snart betydende indenfor en måned :)
Priser i den boldgade du snakker om det tvivler jeg på vi kommer til at se i kædebutikker såsom Fona & da slet ikke hos Panasonic Centrene.
Men ja net priser vil nok utvivlsomt falde til det prisleje men igen så er spørgsmålet om det kun bliver på parrallel importerede modeller eller hos forhandlere som ikke særlig godt ry.

Desuden så kan man jo blive ved med at vente på at priserne falder & så kommer der ny modeller og så kan man starte forfra :-)
Af xcardman
man kan jo altid vente til næste år. Men kommer der jo en ny i 2014, det kunne jo være man skulle vente.

6500 er stadig billigt for en 42x10 og den er i nordiske udgave med panasonic garanti.
Af Subbers
Er det muligt hos FONA og låne det med hjem for at se om passer ordenligt til stuen?
Af Malcolm_Y
Subbers skrev:Er det muligt hos FONA og låne det med hjem for at se om passer ordenligt til stuen?
Det skal du nok næppe regne med...
Af Malcolm_Y
xcardman skrev:man kan jo altid vente til næste år. Men kommer der jo en ny i 2014, det kunne jo være man skulle vente.

6500 er stadig billigt for en 42x10 og den er i nordiske udgave med panasonic garanti.
Og sådan kan man blive ved :-)
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Jeg var faktisk inde i Fona på Strøget i lørdags hvor jeg godt bemærkede tilbuddet.

På række hang 42G10, 42X10Y og 50X10Y.

Jeg stod et stykke tid og blev meget glad for 50X10Y - så det er helt sikkert sådan et jeg engang skal ha' :D

Forskellen på G10 og X10Y var minimal, og det var svært at se hvorfor man skulle give 2-3000 kr. mere for en G10 ...

Jeg ved godt at alle tv i Fona er indstillet skodagtigt, men X10Y imponerer alligevel ...
Af Subbers
Var i fona i dag. De havde præcis en tilbage og den skal jeg hente i morgen :D
Af Malcolm_Y
Jeg endte faktisk selv med købe den i det lokale Panasonic Center :-) bliver leveret og sat op i morgen free of charge :-) nå ja inkl. det obligatoriske 3m. HDMI kabel med i prisen + 2½års Club Panasonic garanti & 0-pixelfejl garanti primært derfor jeg valgte det lokale center.

# 0-pixel fejl GARANTI. Panasonic fladskærme er i højeste kvalitet. Som Panasonic Centre har vi mange års erfaring og tør derfor som de første i markedet godt give dig en 100 % 0-pixelfejl garanti i hele garantiperioden! Dette gælder både Plasma og LCD tv fra Panasonic. Ikke noget med at nogle typer pixelfejl ikke er dækket. Du kan derfor være helt tryg, når du vælger at købe en Panasonic fladskærm – så længe du køber den hos Panasonic Center - Center Radio/TV!
Af ssm2k
Hvad måtte du slippe..

I øvrigt var jeg i Fona i dag.
Sælgeren sagde at de kun havde haft Panasonic i en uge, så han kunne ikke vejlede om produktet.
De havde endnu ikke været på besøg ved Panasonic.
Af Otto J
ssm2k skrev:
I øvrigt var jeg i Fona i dag.
Sælgeren sagde at de kun havde haft Panasonic i en uge, så han kunne ikke vejlede om produktet.
De havde endnu ikke været på besøg ved Panasonic.
Lidt kredit skal han da have for at være ærlig omkring sit videns-niveau om produktet, i stedet for at fyre en masse bull af.