Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

For sjov var jeg lige inde og kigge på anbefalede monitorer og opdagede til min store forundring at når jeg klikkede på navnet på skærmen, jeg var interesseret i at vide mere om....så kom der bare en side op med en forhandler.

Det syntes jeg ikke virker særlig praktisk eller optimalt. Brugerne som "anbefalede" henvender sig til, er vel primært folk der ikke aner hvad de skal vælge og det er jo ret påfaldende(IMO), at de som det første osse gerne vil læse jeres begrundelse for at I har valgt netop dem som I har listet.

Med andre ord, jeg tror I ville få flere glade brugere, hvis I ikke tvang dem til at skulle bruge tid på at søge efter anmeldelser af de modeller de er interesserede I(kan jo godt tage en del tid hvis der er flere og man skifter frem og tilbage).
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er egentlig tanken, at man kan se om vi har en anmeldelse af skærmen i kolonnen til højre for modelnummeret, hvor der er et blåt hak eller et blåt minus. Denne kan man klikke videre på for at finde en test - eventuelt en brugeranmeldelse her i forummet.

Men jeg kan godt se din pointe. Det ville være oplagt at trykke på navnet. Jeg kigger lidt nærmere på det i forbindelse med den næste opdatering af listen.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
God pointe. Jeg var ikke klar over at der var tilføjet et ekstra link på selve navnet. I sin tid havde vi kun et link hvis man klikkede på fluebenet, som førte dig videre til anmeldelsen og så var der et link til en forhandler ude til højre.

Vi kan godt prøve at linke til andre tests i de tilfælde hvor vi ikke selv har en, men det kunne godt gå hen og blive lidt risikabelt, da vi ikke kan kontrollere hvad andre sider gør med deres URL's - eller hvad de retter i teksten. I visse tilfælde så er anbefalingen også ansporet af tilbagemeldinger fra brugere, som ikke har skrevet en brugeranmeldelse, hvilket vil gøre det svært at få linket til noget som helst.
Af Mr.DJ
Jeg indrømmer gerne det gik lidt stærkt igår aftes og jeg var måske endda osse en anelse træt...så måske derfor opdagede jeg slet ikkke muligheden for at "klikke" på fluebenet.
Sidder og tænker på hvorfor jeg ik opdagede det og må konkludere at de modeller jeg havde ladet musen pilen suse hen over, havde højst sandsynligt et kryds og derfor konkluderede jeg hurtigt at flueben + kryds, var "ikke-klikbare" og kun brugt som markeringer der fortalte om I havde en anmeldelse af den givne skærm...

Men ja, en lille uddybende tekst kunne måske være en god ide.

Faktisk har jeg et praktisk foreslag.
I kunne evt. overveje at omdøbe titlen "test" til "link" eller "link til anmeld." hvis du kan få det til at stå der. Og så lade felterne stå tomme ved de modeller der ingen anmeldelse har og dernæst lave en knap der hedder f.eks. "test" eller "til test" og indsætte den som link i de felter hvor modellerne så selvf. har en anmeldelse.
Så burde det ikke kunne misforstås....selv ikke af utålmodige, og indimellem trætte, brugere som mig! ;)

Edit: Nå ja, og så ville jeg nok osse vælge at fjerne link funktionen fra model navnet...ingen grund til at have den samme funktion 2 gange og at have den under forhandler/pris feltet virker jo mest logisk/optimalt!

Nå, nu skal jeg nok holde op med at rette på jer, heh! :p