Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg vil så gerne eje et Pioneer KRP-500M eller KRP-600M modellen, men som det ser ud med opsparing, så har jeg først råd til det sidst på året. Tror I det vil være for risikabel at vente til sidst på året? Ellers er jeg nød til at finansiere det gennem forhandleren som eksempelvis http://www.sparshop.dk

Er ellers også ret lun på Panasonics Z10, som kommer til sommer, men folk spår vist på, at det ikke er helt på højde med Pioneers billedkvalitet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror ikke du skal regne med at der er nogen Pio-TV tilbage ved juletid. Jeg vil dog ikke begive mig ud i rådgivning omkring fornuften ved at låne til et TV, men det kan da vist sjældent betale sig at låne hos forhandleren. Det var nok mere nærliggende at tage snakken med banken.
Af Sophus009
Der kan evt. laves lån ved nogle forhandlere hvor størstedelen af købet laves med en høj rente der giver fradrag, derved får du en besparelse på afbetaling over tid.

Lyd og billede, jernbanegade i Hjørring rådgav mig vedr. dette og har fået det godkendt af 2 uafhængige advokatfirmaer