Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kriller73
Hej Flatpanel.

Jeg søger lidt hjælp for en rigtig god ven der er på jagt efter en 37" plasma fladskærm med Full HD. Hans budget er max 8000,-

Hvad kan I anbefale. ?
han har set lidt på Panasonic
Af Yddi
Hej kriller

Panasonics G10 er netop kommet på markedet og har fået mange roser med på vejen bl.a. i en test her på siden.

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... EOqw803xiY

Det kan købes i El Gigantens internet butik for 8.999 kr + fragt. Det er 42" og selvfølgelig lidt over budgettet.
Af kriller73
Hej Yddi.

Jeg tror faktisk at han var ude for at se på dette men de 42" er desværre for meget for deres stue. Men han var overbevist om at fandtes det i 37" var det fladskærmen han skulle have ;o) Men mange tak for dit link.
Rigtig god weekend.
Af velsing
37" kommer ikke i fuld HD, hvis det skal være plasma.. (Og det skal det ... ;-)

Har selv 37" hd-ready (ikke full-hd) Pana PX 80, -et fantastisk tv, men jeg kunne sagtens have ønsket mig et 42", nu hvor jeg har vænnet mig til størrelsen.

Husk på, at hvis man ser HD-material (Og det skal man ... ;-) er der pludselig langt flere detaljer i billedet, man automatisk vil tættere på for at opleve. Derfor kan 37" faktisk meget hurtigt blive for småt....

Sig lige han skal genoverveje G10 42" ;-)

Mvh Velsing
Brugeravatar
Af herbstmeister
Alternativt nøjes med HD-Ready, og så er Pana X10 en oplagt mulighed, da den kommer i 37" :D