Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

I tvivl om hvilken af de 3 skærme det vil være mest fornuftigt at investere i. Går efter 100 htz, mpeg4 og dvbC tuner, men pengepungen rækker ikke til alt dette. Har kabeltv gennem stofa, og vil gerne på længere sigt gå over til digital tv.

Hvad vil være det bedste køb?
Brugeravatar
Af Kasper-Hingebjerg
Samsung LE37A656 vil være det bedste køb, den har den bedste belledbehandling ved hjælp af DNIe Pro og 100Hz. Hvis du kun vil se digital-tv og ikke hd-tv vil det også være muligt med denne model, den har indbygget DVB-C Mpeg2.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Samsungs 100 Hz teknik er ikke specielt vellykket, så at man anbefaler et TV på den baggrund synes jeg ikke er berettiget. De TV der kommer tættest på et funktionelt 100 Hz system, der ikke direkte ødelægger billedet, er Sony og der skal du have fat i W4500.
Brugeravatar
Af Kasper-Hingebjerg
yakken skrev:Samsungs 100 Hz teknik er ikke specielt vellykket, så at man anbefaler et TV på den baggrund synes jeg ikke er berettiget. De TV der kommer tættest på et funktionelt 100 Hz system, der ikke direkte ødelægger billedet, er Sony og der skal du have fat i W4500.
Samsung LE37A656 har bedre billedekvalitet og vil være den bedste af de 3 modeller. At deres 100Hz tekniologi ikke er lige så god som sony´s ved jeg godt, men synes bedstem ikke det ødelægger billedet.

W4500 findes desværre ikke i 37" størrelse. Så skal man vente på 37W5500, men der er prisen højre ca. 10.000 kr.