Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Carstone
Hej allesammen...

Jeg har fulgt lidt med i jeres diskussioner og det virker sgu som at I ved hvad I snakker om, så jeg stiller lige et par spørgsmål...
Skal ud og købe en fladskærm til min gamle mor. Det skal være en 32", hendes budget er 6000,- og hun vil ikke bestille over nettet. Har selv undersøgt markedet lidt og er blevet lidt lun på et par modeller..

Sony-KDL-32V4500 til 4999,-
Sharp-LC32RD8 til 4999,-... Kan måske presses lidt mere............OG................
LG-32-PG6000(Plasma) til 5999,-

Hvad siger I til de modeller og er der i givet fald nogen som er meget bedre til prisen. Det skal lige siges at hun har antenne på taget og er græsk-katolsk vedr. designet.

Med venlig hilsen
Carsten
Brugeravatar
Af kthomsen
Find en butik hvor de sælger 37PX80 under 5999kr.

Går ud fra hun har digital signal.....ellers får hun det jo til oktober når de slukker det analoge!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg ville også satse på 37" modellen af Px80. De sidste 5" burde ikke gøre fra eller til og skærmen er noget bedre end de foreslåede modeller.
Af Carstone
Nu har jeg lige kigget lidt på nettet, og man kan finde modellen til omkring 5500-6000, men tvivler på at den pris kan tilbydes i diverse butikker...

Men er der nogen som har diverse erfaringer med de ovennævnte modeller??
Af lennon
Carstone skrev:Nu har jeg lige kigget lidt på nettet, og man kan finde modellen til omkring 5500-6000, men tvivler på at den pris kan tilbydes i diverse butikker...

Men er der nogen som har diverse erfaringer med de ovennævnte modeller??
Jamen, laaang erfaring på diverse fora bekræfter entydigt at nævnte Panasonic er en klasse over de andre 2 mht billedkvalitet . .
Af Carstone
Man kan vel altid finde én der er nummeret bedre ;-)

Men det skal være indenfor de 6000,- og må ikke bestilles over nettet samt være et 32"....

Hvilken model er så den bedste indenfor de rammer???

Med venlig hilsen
Carsten
Af xcardman
Der er en valg mulighed Sony-KDL-32V4500

men du får ikke den bedste billedekvalitet for 6000 kr , men inden for de rammer er det nok den bedste. LG har dog også nogle fine 32 plasma skærme, men har ikke selv set dem.

Jeg forstå dog ikke man kun vil have 32 tommer, er det fordi pladsen mangler, eller bare fordi et crt tv som regel var 32 tommer.
Af Carstone
Det forstår jeg egentligt heller ikke. Men nu har jeg langt om længe fået overtalt hende til at droppe idéen om en 26", og magter ikke at tage diskussionen med hende igen :-))

Jeg så gerne at hun skruede budgettet et par tusinde op, og fik sig et ordentligt 37"-42", men hun er vel bare lidt gammeldags....