Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kinoha
Nederst på den side du linker til, er der et link til sony's egen beskrivelse af tv'et - og der står MPEG4: Ja, så det er nok en fejl at det ikke står på shg siden.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg kan se at flere at de TV man rent faktisk får vist fra EDBprisers liste er W4000K og ikke W4000AEP. Der er måske, som TYBO siger, god grund til at være lidt varsom. Eftersom shg.dk ikke er billigst alligevel, så kunne du med fordel købe den andre steder. Vi har gode erfaringer med proshop, som i det mindste gør det meget klart at deres TV har DVB-C:
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx? ... did=159016

Det samme gør fladskærmsshoppen som der linkes til i forrige indlæg.

Edit: staveplade...
Senest rettet af Torben Rasmussen 17 mar 2009, 08:17, rettet i alt 1 gang.
Af lennon
Lidt noget skrammel ! - da trådstarter tilsyneladende har modtaget TV´et ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvor står det? Jeg opfattede egentlig indlægget som en forespørgsel inden køb, men hvis TVet er modtaget, så er det da lidt trist. Hvis der er tale om et netkøb, så er der jo altid 14 dages returret.
Af TYBO
Man kan ikke altid stole på hvor de placere TVet under på edbpriser.
Jeg vil i hvert fald spørge på webstedet om det var med DVB-C tuner inden jeg købte det hvis det ikke tydeligt står sort på hvidt på deres side.
Af lennon
yakken skrev:Hvor står det? Jeg opfattede egentlig indlægget som en forespørgsel inden køb, men hvis TVet er modtaget, så er det da lidt trist. Hvis der er tale om et netkøb, så er der jo altid 14 dages returret.
Jeg opdagede at trådstarter har en anden tråd igang ang. indstillinger . .