Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

og kan sige noget om hvorvidt billedet er ligeså godt som på den gamle PX80?
Vi går og venter spændt på at vores lokale forhandler får den nye model hjem her mandag eller tirsdag, og hvis vi er tilfredse skal vi have det bestilt hjem i 42"
Af xcardman
du kan roligt regne med at det er lige så godt, plus det er lidt bedre.
Det er mere deres g10 model som de fleste forventer noget af.
Men et px80 er et godt tv. når man kan få et x10 til den pris, forstå jeg overhovedet ikke dem som vælger et lcd i samme priklasse.
Af HBT
Kan man sige at den nye x10 serie er ligesom PX80 men med DVB-C og MPEG-4 og det er de største forskelle?
Grunden til vi lige ventet med at købe til de nye kommer i stedet for PX80 er udelukkende fordi vi skal have et tv med de 2 ting
Af xcardman
Det vil jeg næsten sige, det er nemlig det samme panel med en smule bedre kontrast. forskellen er noget større mellem et g10 og et px80.
men hvis du mest ser almindelig tv, så er et x10 fint. Men det kan godt vise et rigtig godt blu-ray billede også. Har selv et px80, men har lige købt et pioneer pågrund af 50 tommer.
Af HBT
xcardman skrev:Det vil jeg næsten sige, det er nemlig det samme panel med en smule bedre kontrast. forskellen er noget større mellem et g10 og et px80.
men hvis du mest ser almindelig tv, så er et x10 fint. Men det kan godt vise et rigtig godt blu-ray billede også. Har selv et px80, men har lige købt et pioneer pågrund af 50 tommer.
Tak for dine svar.
Vi ser primært bare tv, en smule dvd (har ikke blue-ray.... endnu hedder det nok) og så skal det bruges til Nintendo Wii. Pt har vi et skrummel af et JVC tv, 28" widescreen, 100 hz.