Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kentokio
hej jeg er så småt blevet overbevist om jeg må havde mig en pana 42px80 men mit spørgsmål er så.

hvordan er ttv , køre det uden vente tider?

hvordan er brugerfalden på tvet?

jeg har pt et ældre BogO så tror jeg kommer til og savne deres fjernbetjening, hvordan er den til px80eren kontra pz80eren?

tak for et godt forum
Af Flackhead
TTV er, synes jeg selv, en okay hastighed der er til at leve med, selvom det er betydeligt langsommere end på mit gamle bilka fjernsyn eller min fars B&O.

Bruger du TTV så meget, det gør en forskel for dig?

Ang. Fjernbetjening var jeg inde på det samme.
Det er desværre ikke muligt at bruge B&O's fjernbetjening på PX80 da de køre en noget højere frekvens end panasonic's.

Fjernbetjeningen der føgler med er i den højere ende af hvad plastik fjernbetjeningerne kan præstere - dog stadig ikke overbevisende.

Jeg lagde desuden vægt på om fjernbetjeningen reagerede godt, da jeg ønsker en fjernbetjening jeg kan pege i den modsatte retning, men stadig virker.
- Dette kan PX80's inferrød eller fjernbetjeningen desværre ikke præstere.
Brugeravatar
Af kthomsen
Har en Logitech Harmony One universal fjernbetjening. Da kan man pege den anden vej. Desuden har du en masse andre features.
1 tryk på touch skærmen og TV er indstillet til den rigtige HDMI indgang, yousee boksen tændes og mit surround er sat i gang på den korrekte kanalindgang......dejligt!

Har nu 5 fjernbetjeninger liggende i skuffen, som ikke bruger batterier mere.
Af kentokio
okay manget tak for svarene :)

Logitech Harmony One ser godt nok lækker ud så tror jeg klart ved hvad jeg vil skrive på ønskelisten :)