Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Juice?
jeg kunne heller ik helt forstå det ;) godt der er nogen der kan norsk :p
Af thomit
Aha! :p var det sånn det var ... takk for hjelpen, zyckelmaster.
Brugeravatar
Af Andromedia
Hmmm, det er da lidt mystisk. Min DVD afspiller kan både outputte i 576i,576p,1080i og 1080p. Men i alle "p" modes så kommer der kraftig deinterlacing linier i billedet ved bevægelse. På alle "i" modes så står billedet perfekt.

Jeg har px80U modellen, altså UK modellen, så måske er der forskel der?
Af NoNameDesigndk
px80u er da USA modellen ? eller er jeg forkert på den ? px80b er britisk (altså den engelske.. )
Af thomit
PX80U er USA modellen. Etter hva jeg har lest meg til på nettet, er den ganske så anderledes enn de europeiske.
Brugeravatar
Af Andromedia
Ups, jeg mente selvfølgelig px80B ikke U. :)
Af thomit
Da, Andromedia, kan det vel tenkes at din DVD gjør en dårligere jobb med de-interlacing enn PX80 gjør, ikke?

PX80B skal ikke være anderledes enn PX80E på dette punkt - faktisk var det HDTVtest.co.uk ´s test av forgjengeren PX70B, som gjorde meg oppmerksom på problemet, og deres test av PX80B slo fast at problemet stadig er der.
Brugeravatar
Af Andromedia
thomit skrev:Da, Andromedia, kan det vel tenkes at din DVD gjør en dårligere jobb med de-interlacing enn PX80 gjør, ikke?
Ja, det kan det jo sagtens være. Tilgengæld synes jeg at PX80 håndterer interlace signalet perfekt. Selv ved store bevægelser i feks tegnefilm og andet kontrastrigt, er der ingen spor af de-interlacing.
Af jonashansen
jeg vil bare høre Rasmus om han vil anbefale de samme indstillinger til 37px80
Af TFL
Er det "normalt", at der er forstyrrelser på det digitale signal via stueantennen?
Af NoNameDesigndk
Har du trådløs internet lige i nærheden af antenne ? da jeg havde en lille stueantenne til min pz80, og jeg tændte min ps3 (med trådløs) mistede jeg signalet via dvb-t :S efter jeg flyttede antennen lidt længere væk, forsvandt signalet ikke ved alle kanaler, men det var heller ikke helt "rent".. først når jeg slukkede min ps3 igen ..
Af TFL
Nej det har jeg ikke. Igår var der ikke noget, men det er bare gået amok idag. Jeg ser det via stueantenne stikket, men kan det bare være atmosfærsike forstyrrelser eller er der noget galt med tv'et?
Af NoNameDesigndk
hvad mener du med stueantenne stikket ? er det stikket fra antenneforeningen eller lign ?
Af TFL
Bor i et hus. Så det er bare det normale antenne stik jeg anvender. Det er noget der kommer og går så det er lidt underligt.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12