Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ekelund
Den er kommet , inde på Sonys hjemmeside kan du hente den , inde på det tyske hi-fi forum skriver de dog det ikke har løst den kendte 50hz bug , eneste ros der lige var med den nye opdatering var amazon prime skulle køre bedre
Af thg
Min kammerat der har XE9005 har aldrig fået opdateret manuelt efter opdateringen der kom for mange mdr. siden og den siger stadig at han har den nyeste, selvom der er kommet 2 nye versioner efter den version han har... :(
Af HenrikT
Det var da mystisk. Kan ikke huske om jeg har fået registreret mit TV hos Sony - eller om det er en nødvendighed for at opdaterer. Må hellere undersøge det ?
Af thg
HenrikT skrev:Det var da mystisk. Kan ikke huske om jeg har fået registreret mit TV hos Sony - eller om det er en nødvendighed for at opdaterer. Må hellere undersøge det ?
Nej det skal ikke registreres for at det kan opdateres.
Af HenrikT
thg skrev:
HenrikT skrev:Det var da mystisk. Kan ikke huske om jeg har fået registreret mit TV hos Sony - eller om det er en nødvendighed for at opdaterer. Må hellere undersøge det ?
Nej det skal ikke registreres for at det kan opdateres.
Næh, det hjalp heller ikke. Bliver nok tvunget til at gøre det via USB ;;) . Eller vente lidt . . . .bliver udrullet i løbet af måneden, står der.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7