Log ind med sociale netværk
27 feb 2007, 22:57
Jeg har været tråden igennem og umiddelbart er følgende interessede:
Uberhof
HenrikIb
Mamut5
cje87
vlx
flydedokken
larssoe
parasound
Mr Topshot
Flaric
panch
rem79
jesdk
Altså ialt 13 personer.
Sig endelig til hvis du gerne vil tilføjes eller fjernes fra listen.
Jeg ved ikke rigtig hvordan det praktisk skulle foregå. Men hvis vi siger at vi har +10 bestillinger (separat levering) bliver det spændende at se om Krish er klar til at give lidt rabat. Alternativt kunne man måske spare noget på fragten ved at få leveret på udvalgte steder(?) Jeg spørger endvidere til om de forhandler HDMI kabler og ophæng. Har ikke kunnet finde nogle på deres side.
Uberhof
HenrikIb
Mamut5
cje87
vlx
flydedokken
larssoe
parasound
Mr Topshot
Flaric
panch
rem79
jesdk
Altså ialt 13 personer.
Sig endelig til hvis du gerne vil tilføjes eller fjernes fra listen.
Jeg ved ikke rigtig hvordan det praktisk skulle foregå. Men hvis vi siger at vi har +10 bestillinger (separat levering) bliver det spændende at se om Krish er klar til at give lidt rabat. Alternativt kunne man måske spare noget på fragten ved at få leveret på udvalgte steder(?) Jeg spørger endvidere til om de forhandler HDMI kabler og ophæng. Har ikke kunnet finde nogle på deres side.
28 feb 2007, 03:45
Jeg syntes at det er pænt at 1 person vil hjælpe os med et fælleskøb og jeg er stadigevæk interesseret i et 46" eller 52" angående prisen på dem og er der nogen som ved hvad Sharp siger til at få det lavet i Danmark hvis det gå istykker så det ikke skal retur til England altså emn slags Verdens garanti og denne person som vil sætte det iværk vil jeg da gerne give nogen flasker vin (rød/hvid) bestemmer selv
28 feb 2007, 07:16
Godt initativ larssoe. Jeg ringer til Sharp DK idag og hører angående garantien. Vil du have påført hvilken størrelse tv folk skal have eller ?
28 feb 2007, 07:54
Sendte en mail til geco igår... Så meget gerne tvet inden fredag aften på min lokalitet - hvilket er 1 1/2 mdr´s ventetid for mit vedkommende. Planen var så at på oplyst min placering i køen, hvis dette ikke skete.. Herefter vil jeg lige tænke over det i weekenden, hvad jeg vil gøre om geco skal have lidt ekstra tid eller de skal have en afbestilling...
Det er jo Sharp Nordica som er bussemanden her... det må jeg jo erkende..
- Jeg er altså lige pt på standby men venter med LÆNGSEL på, hvad der kommer ud af de 2-3 køb - der vist pt køre fra Kris AV... Hvis de går godt kan min plan ændres hurtigt ...
Det er jo Sharp Nordica som er bussemanden her... det må jeg jo erkende..
- Jeg er altså lige pt på standby men venter med LÆNGSEL på, hvad der kommer ud af de 2-3 køb - der vist pt køre fra Kris AV... Hvis de går godt kan min plan ændres hurtigt ...
28 feb 2007, 08:36
Der der dog, som jeg ser det, tre forudsætninger som er meget vigtige for de fleste herinde før at man kan sige at man er klar til bestilling.
- De andre køb hos Krish er en succes.
- Sharp Danmark står for garantien i DK.
- Krish A-V giver en form for rabat.
Forhåbentlig kommer der afklaringer på et par af punkterne i dag.
flydedokken skrev:Godt initativ larssoe. Jeg ringer til Sharp DK idag og hører angående garantien. Vil du have påført hvilken størrelse tv folk skal have eller ?Det ville være fint med en angivelse af størrelse for hver bruger. Det kunne også være rart hvis vi angav interesseniveau (interesseret/klar til bestilling).
Der der dog, som jeg ser det, tre forudsætninger som er meget vigtige for de fleste herinde før at man kan sige at man er klar til bestilling.
- De andre køb hos Krish er en succes.
- Sharp Danmark står for garantien i DK.
- Krish A-V giver en form for rabat.
Forhåbentlig kommer der afklaringer på et par af punkterne i dag.
28 feb 2007, 09:29
Jeg er også vældigt interreseret i en 42" version, hvis altså alt går glat med de bestillinger der er foretaget :-)
28 feb 2007, 09:31
Jeg er også meget interesseret i enten en 37 eller 42 er, men vil dog gerne lige se hvordan det går med de andre handler samt garenti inden jeg siger jeg er klar til at købe...
Forstår dog ikke det gclem skriver...
Forstår dog ikke det gclem skriver...
gclem skrev:Vil det sige hvis vi ikke bestiller det til et firma, at så skal vi betale dansk moms ???Rasped skrev:gclemKorrekt. Leverancen sker til mit firma dvs. engelsk moms (17.5%) er trukket ud. Hvis der skal ske videresalg i DK skal der tillægges dansk moms.
hvad mener du med dansk moms?
der er jo betalt moms i england... du skal skam ikke betale moms igen.
Her er regnestykket ved bestilling af 1 stk 37XD1E:
37XD1E GBP 1.020 incl. 17.5% engelsk moms
Shipping GBP 125 (pris oplyst af Krish AV)
Prisen er således ca. DKK 12.500 (kurs 1106 fra www.valutakurser.dk).
28 feb 2007, 09:44
Jeg er næsten parat til at købe en 46" vi den bestilte dukker op
Men det nemmest for dem og os er vel at man betaler hver for sig til dem og de laver en samlet forsendelse med et fragtfirma som så står for distributionen i dk. Der burde kunne findes en ok pris på det.
Med hensyn til rabat på tv har jeg nu ikke de store forventninger til at de er villig at gå meget længer ned.
Jeg er nok ikke så interssert i vægbeslag eller ligende som rabat da jeg allerede har en sådan fætter. Og kabler kan man jo også få billig i danmark og sikkert også i de længder som man nu skla bruge.
Det er nok også vigtig at finde ud af hvilken serie nr. det har på lager, da der er en del problemer med første sending. Så for 46" mener jeg de skal start med 7xx
Med hensyn til rabat på tv har jeg nu ikke de store forventninger til at de er villig at gå meget længer ned.
Jeg er nok ikke så interssert i vægbeslag eller ligende som rabat da jeg allerede har en sådan fætter. Og kabler kan man jo også få billig i danmark og sikkert også i de længder som man nu skla bruge.
Det er nok også vigtig at finde ud af hvilken serie nr. det har på lager, da der er en del problemer med første sending. Så for 46" mener jeg de skal start med 7xx
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto