Log ind med sociale netværk
13 jul 2010, 23:22
Syntes det er superflot tv med gode billeder og lyden kan godt bruges.
Har isat pq1- 2 gb disk som optager superflot.
khv
khv skrev:Er alle 15 samkøberer ellers tilfreds med tv'?laurberg skrev:Vil lige hører, hvor mange, der har modtaget deres briller på dette sammenkøb.
Har ikke modtaget nogen brille endnu.
hilsen khv
Syntes det er superflot tv med gode billeder og lyden kan godt bruges.
Har isat pq1- 2 gb disk som optager superflot.
15 jul 2010, 20:09
Jeg har ikke fået 3d briller med i samkøbet.
Er der nogen af jer andre der har?
Er der nogen af jer andre der har?
18 jul 2010, 04:14
Er også nysgerrig, er i tilfredse med jeres C8705 TV?
Overvejer selv at købe, så snart Elgiganten har en udstillingsmodel man kan kikke på.
Har også Sony HX800 i kikkerten, men jeg syntes menuer, design er lækre på Samsungs TV.
SLL
Overvejer selv at købe, så snart Elgiganten har en udstillingsmodel man kan kikke på.
Har også Sony HX800 i kikkerten, men jeg syntes menuer, design er lækre på Samsungs TV.
SLL
P5K deluxe, Q6600, Geforce 8800GTS 640mb, 4GB ram, XP pro, Dell 2007FP, Dell U2410, Philips 32" pw8717 CRT TV, Samsung LE40C755
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto