Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af flydedokken
Hvaså er der nogen som har nyt fra sharp DK angående reparation på garantien?
Af Willysjeep
Jeg står og skal købe LCD skærm, og læst hele tråden, jeg har nogle enkelte spørgsmål til jer som har købt SHARP.

Hvor stor forskel er der i billedkvaliteten på 42" og 46" , kunne læse mig frem til der er forskel på contrast, hvilken betydning har dette??

Er der andre ting som adskiller en 42" fra en 46" eller andet jeg skal tage i betragtning??

Hvor langt skal man ca. have til sit tv for at får de optimale ud af det??

Dette var lige hvad jeg havde denne gang..

På forhånd tak
Af furious jt
flydedokken skrev:Hvaså er der nogen som har nyt fra sharp DK angående reparation på garantien?
Jeg sender nogle papirer til sharpdk imorgen med attention til ham jeg har mailet med fra sharpdk.

Så jeg håber på at høre fra dem i næste uge. Skal nok lige skrive herinde, hvad resultatet bliver. :)
Af stonecold
furious jt skrev:
flydedokken skrev:Hvaså er der nogen som har nyt fra sharp DK angående reparation på garantien?
Jeg sender nogle papirer til sharpdk imorgen med attention til ham jeg har mailet med fra sharpdk.

Så jeg håber på at høre fra dem i næste uge. Skal nok lige skrive herinde, hvad resultatet bliver. :)
Hvad blev resultatet ??

Overvejer at købe 46" gennem england, og vil da også gerne have garantien her i landet !

Kan man tegne en forsikring på tvet som gælder 3-4-5 år i dk selv om det er købt i UK ??
Af stonecold
glem mit forsikrings spørgsmål.. havde overset det da jeg læste tråden igennem... :-) Sry..

Men satdig spændt på at hører om Sharp dk´s reaktion.. og om de vil afvise garanti rep. !?
Hej Alle med bekymringer ang deres Sharp tv købt i udlandet.

Jeg har netop fået repareret mit Sharp 42XD1E hos Electronik Centeret i Viby J på Sharp's egen 1-årige garanti. Jeg har som så mange andre købt mit tv hos Krish AV i London og erfarede at det larmer i stand-by og baggrundsbelysningen larmede ved de fleste indstillinger samt ved mørke scener og kanalskift.

Efter at have kontaktet Sharp DK og Sharps supportcenter i Sverige fik jeg bare at vide at fejlen er anerkendt og at jeg skulle indlevere det hos Electronik Centeret i Viby J, så skulle de nok garanti-reparere det. Afleverede det for 14 dage siden og modtog det igen i tirsdag, hvor de havde skiftet strømforsyningen. Det hjalp på både standby-brummen samt på mørke scner og kanalskift - ingen larm mere fra mit 42XD1E, hvilket er en kæmpe lettelse.

Så alle jer med smame problemer: Kontakt Elektronik Centeret i Viby J og de vil skifte strømforsyning i tv'et uden at det vil koste jer en krone - og I vil blive lykkelige bagefter.
Af Drunkenbrawl
yup mit er også til rep nu. service centeret jeg blev anbefalet til i skovlunde kørte ud og hentede det hos mig, så det er da dejlig service. er så en 46# de måtte bære ned fra 2sal hehe xD godt jeg slap fra det selv.

men der er 8 arbejdsdage på en rep ca. så er jo dejligt man tager på ferie i næste uge :) så går man ikke glip af alt for meget, hehe, btw kick ass skærm mht pc overførelse. :D stort skrivebord :)
Af stonecold
Det lyder jo godt, så vil mig og min kammi bestille henholdsvis 46 & 52" der ovre :-)
Af stonecold
Så er de to TV bestilt, og forde jeg nævnte at i havde rost dem, gav han skam et sæt HDMI kabler med til hver tv som tak for tilliden :-) jeg er ikke i tvivl om at det er et godt firma i har fundet her, de er meget behjælpelige og troværdige.. jeg vil uden vidre handle der igen, kun ros til KRISH AV - jeg giver ***** :-)
Af Drunkenbrawl
Uha efter lidt tumult frem og tilbage med det service center i skovlunde er jeg nu blevet viderestillet af Sharp.dk til Sverige for en test mod et opstillet Demo tv. og er den helt galt der sammenlignet bliver mit stakkels tv sendt til spanien for at få skftet panelet, = banding probs. kan se et svagt net ved klare farver,

Så. WOAA.. ^^ lige fået af vide idag. mangler bare feedback omkring fragt osv. håber så sandelig ikke at jeg skal punge op til sverige og måske videre til Spanien.

Det eneste service centeret kunne gøre tilsynladende var at reset Factory settings. .. kegler :=) specielt når sharp har meldt ud at der er fejl ved dårlige komponenter. men ak ak. så kommer til at undvære hende i sikkert mange uger :/ så skal jeg virkelig have hevet det gamle monster tunge 32# nedriver kugle af et tv op igen fra kælderen WOAA

andre der strugler med små skavanker ? og hvordan har i evt klaret jeres probs ?
Grunden til at jeg sender det til rep er at jeg intet får ud af Blueray film hvis jeg kan se VHS lignende streger gennem skærmen ^^ Doh
Af stonecold
Har pga. flytte rod først fået pakket min 46" ud idag, og gud hvor er den jo smuk.. :-)

Men ak.. samme problemer som jer andre, med brummen ved kanal skift, og mørke sekvenser - så den står vist på rep.

Tog i bare kontakt til Sharp DK direkte el. hvordan ?
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33