Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Spoxy skrev: 29 nov 2024, 16:10 Det ser super flot ud, men hænger det ikke meget højt?
Jeg sidder i køre stol og højttalere sidder i min øre højde og ser lige midt på skærmen. Derfor.
På mit Panasonic HZ1000 vises dolby vision logo og hz og opløsning i et kort øjeblik, når der afspilles dolby vision, og hdr hvis det er hdr 10.

på Lg kommer dolby vision op og jeg er klar over at man kan trykke 8 gange på grøn knap på fjernbetjeningen, men kan få disse oplysninger op på skærmen, på lg ,når man skifter mellem kilder?
Det er standard på Panasonic at der i nogle sekunder vises hvad der modtages, det er det på mange TVer, derudover kan man med info knappen på Remoten få samme information på skærmen, det samme gælder vil jeg tro for alle TVer at den info kan fås frem.
Interessant. Hvordan fik du den kodet ind, når den ikke er på originalen?
Rasmus, du skriver at QMS "ødelægges ... af den irriterende notifikationsboks, der løbende kommer op på skærmen".

Den boks har jeg aldrig set på mit G3 ved QMS, så jeg undrer mig lidt over, hvad jeg har gjort for at deaktivere den.

Det er boksen, man får frem ved at trykke på grøn knap 7 gange, men det skal jeg gøre manuelt.

Dog skal det siges, at jeg først opgraderede mit Apple TV til seneste version i november, så enten har LG rettet det i en opdatering, eller også har jeg på en eller anden måde fået slået det fra?

Eller også stoppes automatikken ved at fremkalde den boks manuelt?

Til gengæld har jeg oplevet en grå boks ganske kort dukke op i bunden af skærmen, der bare skriver QMS-VRR, men den ser ud til at være gået væk ved at ændre krominans til 4:4:4.
lunddal skrev: 27 dec 2024, 10:17Til gengæld har jeg oplevet en grå boks ganske kort dukke op i bunden af skærmen, der bare skriver QMS-VRR, men den ser ud til at være gået væk ved at ændre krominans til 4:4:4.
Det er denne boks, jeg mener. Den ses i videoen her 1:12 og 1:19:

Den anden boks (VRR Information) har jeg bare åben for at vise andre, hvad der sker på TV'et. Altså at QMS virker.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7