Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af miri
Mr Topshot skrev:Har lige et sidespørgsmål...
Er der nogle der ved hvorfor lige det er muligt at få leveret diverse xd1e modeller i england og ikke i DK og tyskland?
Formentlig har den engelske importør sikret sig, at der blev produceret de nødvendige apparater til det britiske marked med de rigtige strømstik m.v., mens Sharp Nordic og Europe (Tyskland) ikke fik estimeret efterspørgslen rigtigt....

Der er f.eks. også franske forhandlere, der har XD1E på lager (og altså også østrigske!), og til en bedre pris end i Danmark og Tyskland, men vist ikke helt så lavt som i England (men uden kompatibilitetsproblemer....)
Af parasound
ER også med på et Sharp xd enten 46" eller 52" skulle til at melde mig på fælleskøb hos recordere.dk men det blev lukket desværre har set på edbpriser og der e rprisen jo 25300kr,. for 46" og 33000kr.- for 52" så der er mange penge at spare der men vente også spænt på om garanti dækker i danmark hvis det er købt i englang
Af mamut5
Hey Lassel, det er snart længe siden vi har hørt noget fra dig?? har du fået tvét??

Hilsen Mamut5
Af flydedokken
Sharp DK har heller ikke idag skrevet til mig. Prøver og ser i morgen formiddag eller prøver jeg og ringe til dem.
Af gclem
Har idag bestilt 1 x 37XD1E samt 1 x 46XD1E fra Krish AV i England. Betalte via MasterCard (bedre end at forudbetale med overførsel - IMHO). Har fået ordrebekræftelse/faktura. Afsendelse lovet til senest torsdag med 3-5 arbejdsdages leveringstid. Nu må vi se. Opgav at vente på at Sharp kunne levere til Geco.
Af vlx
Lyder godt nok fristende kunne godt lige bruge en 46" på min væg, og til den pris er det jo ikke så tosset. Andre fra århus der skal havde en med :)
Af flydedokken
Jamen så skal vi da næsten lave et fælleskøb når vi er blevet så mange. Kan jo være de gi'r lidt rabat så!!
Af cje87
Vil heller ikke afvise at jeg kunne være interesseret... Kommer selvfølgelig an på hvad prisen ville blive og om der evt. ville blive givet en eller anden form for rabat...
Af gclem
flydedokken skrev:Jamen så skal vi da næsten lave et fælleskøb når vi er blevet så mange. Kan jo være de gi'r lidt rabat så!!
Der er i hvert fald penge at spare på shipping costs. Landed cost for 46"eren inkl. transport m. forsikring, mastercard gebyr og dansk moms er ca. 20.000.
Af lassel
Hej,

Undskyld. Jeg fik slået e-mail fra, så jeg har ikke fået besked om at der var "liv" i tråden.

Jeg bor ude på landet og har været sneet 100% inde fra onsdag aften til søndag eftermiddag. Så af gode grunde fik jeg det ikke i sidste uge.

Hvad der er værre er at jeg ikke har fået det i den her uge heller! Det kan nok til dels undskyldes med en pukkel af post der har været oparbejdet under snestormen, meeeeeen nu begynder den gode vilje at svinde lidt.

Jeg har skrevet en mail til Krish AV og bedt om at få oplyst hvem de har fået sendt pakken hos og hvad pakkenummeret er. Så må jeg i gang med at opspore den.

Jeg er nu stadig ikke utryg ved Krish AV. Svindlere plejer at være kendetegnede ved at være ujekkede at de holder op med at svare på mails så snart ordren er i hus.

Mvh.
Lasse
Af Rasped
gclem

hvad mener du med dansk moms?
der er jo betalt moms i england... du skal skam ikke betale moms igen.
Af mamut5
Hey Lasse,

håber dit fine TV er i DK et sted, og bare venter på at nå frem til en glad ejer ;)

skriv endelig når du finder ud af mere. vi er rigtig mange som spændt venter!

hvor mange tror i der ialt er friske på et "fælleskøb"?? har ikke selv fået taget mig sammen til at tælle :)
Af gclem
Rasped skrev:gclem

hvad mener du med dansk moms?
der er jo betalt moms i england... du skal skam ikke betale moms igen.
Korrekt. Leverancen sker til mit firma dvs. engelsk moms (17.5%) er trukket ud. Hvis der skal ske videresalg i DK skal der tillægges dansk moms.

Her er regnestykket ved bestilling af 1 stk 37XD1E:
37XD1E GBP 1.020 incl. 17.5% engelsk moms
Shipping GBP 125 (pris oplyst af Krish AV)

Prisen er således ca. DKK 12.500 (kurs 1106 fra www.valutakurser.dk).
Af henrikib
Hej alle.

Jeg melder mig også under fanerne af folk, der spændt venter på at høre at Lasse har fået sit TV. Hvis alt er som det skal være er jeg også meget interesseret i et fælleskøb!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 33