Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ZanZan
Jeg kan se at Elgiganten har Samsung 55ES8005 til 23.799. Så det kan jo være at prisen for LM960V bare er for høj og rent faktisk burde være tættere på de 24.000 for at matche Samsungs topmodel.
Af rossi.46
Glæder mig til at høre om jeres køb og om jeres mening om den ret fede skærm 55LM960V.

Hvis jeg lige stod med pengene havde jeg også købt et. Men desværre er finaserne ikke lige til at der står 19000,- til nyt tv :((
Af Tom Nielsen
Spændende emne ikke mindst mht til prisen! men er der nogen der ved om de også får den LM960v i 47"?.
Hvad mht. tunere, er der dem der skal være for at kunne se kabeltv?. og hvad med danske menuer og undertekster er det det negative her og så selvfølgelig ingen LG service fra DK.
Af lgowner
Tom Nielsen skrev:Spændende emne ikke mindst mht til prisen! men er der nogen der ved om de også får den LM960v i 47"?.
Hvad mht. tunere, er der dem der skal være for at kunne se kabeltv?. og hvad med danske menuer og undertekster er det det negative her og så selvfølgelig ingen LG service fra DK.
kan man forhåbentlig regne med at modellen "v" matcher dansk sælgende model, så vil den have DVBT2 og DVBC, men ingen DVBS2 (det er s modellen) . Den engelske site, nævner f.eks ingen DVBC . Jeg kan dog tilføje at sættes tv til England, så forsvinder DVBC også på mit tv selvom jeg har tuner delen. England bruger bare ikke kabeltv.

for at aktivere danske menu'r med dansk tilpassede funktioner, kræves indgreb i service menu også på 2012 skærmene, så ryger din service lidt, hvis du ikke kan rette det tilbage og skjule det.
men ellers burde den så fungere på lige fod med andre 960v modeller i Danmark når dette er på plads. der vil IKKE være undertekst forskelle.

jeg kører i øjeblikket med Tyskland som land, da jeg gerne vil bruge HbbTV funktionen, og jeg har kun problemet at undertekster skal aktiveres en gang, da disse ikke er standard for tyskland selvom jeg har valgt danske undertekster og danske menu som altså stadig er muligt for euro modeller. Indstillinger huskes dog herefter (så intet stort problem).

Jeg kan som eksempel bruge BBC iPlayer på min model, modsat danmark som normalt ikke har denne mulighed (dog igenne unblock-us)
jeg har så ikke de danske services, men de er heller intet værd op imod BBC iPlayeren og nok også andre services (snart LoveFilm og NetFlix)

Se ikke købet af skærm i udlandet som mindre godt men modsat, da vi danskere ikke får så mange muligheder i funktioner modsat andre lande, så en undenlansk model kan være at foretrække.
Dog surt, hvis/når skærmen skal sendes tilbage til udlandet, som normalt er for egen regning (har ikke hørt alt for mange tilfælde om det modsatte).

Sidst: det vil være surt at erfare, at den belgiske ikke leveres med DVBT2 tuner. se denne oversigt, der fremgår at Belgien ingen DVBT2 har overhovedet. det er værd at vide hvis man vil bruge Boxer HD kanaler herhjemme.
Husk dog, Belgisk konfiguration af tv't kan betyde DVBT2 bare er slået fra men ikke fysisk fjernet. Deres Sony DVBT tuner vistnok kun findes i 2 varianter som LG bruger. Så skal de have brugt en DVBT/DVBC som Tyskland :( (det må i se og få bekræftet)
Af jones31
ZanZan skrev:Jeg kan se at Elgiganten har Samsung 55ES8005 til 23.799. Så det kan jo være at prisen for LM960V bare er for høj og rent faktisk burde være tættere på de 24.000 for at matche Samsungs topmodel.
Nej for der har de 55lm860v der matcher den der. 24999,-
Af ZanZan
lgowner skrev:Jeg kan dog tilføje at sættes tv til England, så forsvinder DVBC også på mit tv selvom jeg har tuner delen. England bruger bare ikke kabeltv.
Som YouSee kunde vil jeg ikke komme til at bruge hverken DVB-T/T2 eller S, men DVB-C vil jeg sq være ked af at måtte undvære. Ud fra det du siger, så skal jeg lige være sikker på at jeg ville kunne benytte DVB-C tuneren i tv'et hvis det bliver købt på det belgiske site.
Af rossi.46
Tv'et fra belgien har som tidligere skrevet DVB-T2 / DVB-C og DVB-S2 tunere. Dette kan man, hvis man tjekker på LG belgiske side se under specifikationer på den model sombliver solgt i Belgien :) Så det burde række til danske forhold. 8)
Af lgowner
rossi.46 skrev:Tv'et fra belgien har som tidligere skrevet DVB-T2 / DVB-C og DVB-S2 tunere. Dette kan man, hvis man tjekker på LG belgiske side se under specifikationer på den model sombliver solgt i Belgien :) Så det burde række til danske forhold. 8)
så er det sidste åbenlyse spørgsmål jo bare, om forretningen er endnu en redcoon.dk , altså parallel import, og da model nr ikke mere kan bruges som reference, så må man håbe forretningen kan skrive det på siden.
Af rossi.46
Linket på den belgiske hjemmeside som sælger tv'et linker selv til den belgiske importør. Så tror nu den er god nok :)
Af [email protected]
Hej er der nogen af alle jer om ville købe i Belgien, som rent faktisk har gjordt det? Fortæl fortæl. Kan det anbefales?

Er det iøvrigt kun Elgiganten herhjemme som har 55lm960?

Er der nogen som ved hvornår 60LM960V kommer til Europa? Hvad mon prisen bliver i Belgien?
Af DBKN
hopper med på vognen og venter spændt på at høre fra folk der har bestilt LG hjem fra belgien, og om der er nogen der har held med at presse Elgiganten i prisen!! :)
Den der LM960V lyder satme til at være et lækkert tv!!!! :P
Af ZanZan
Noget nyt fra dem der har bestilt fra Belgien?
Af Dest
Ja, nu må der gerne snart svares - der må da være nogen, som påtager sig det ærefulde hverv at shoppe til lidt billigere penge :)
Af Tom Nielsen
Spørgsmålet er om der overhoved er nogen som har købt, idet der nu den sidste måned har stået "0" in stock!.
Og ikke mindst, holder prisen når de endelig får nogen på lager?.

Fedt nok at kunne tilbyde skærme til "fantastiske" priser i forhold til DK, men hvis man ikke kan levere, så er "fantastiske " jo ikke meget værd.