Log ind med sociale netværk
09 feb 2011, 17:04
Så skal du nok kontakte Mitsubishi i stedet og høre om de har en partner herhjemme. Jeg tvivler på at nogen forhandler vil tage et TV hjem og tilbyde garanti for din skyld, hvis de ikke har en aftale med Mitsubishi i forvejen. Og prisen bliver nok hamper uanset hvad. .
09 feb 2011, 17:46
Jamen Yakken, jeg kan da ikke være mere enig..... Men nu blev jeg spurgt om jeg vil købe, hvis det var ved en dansk forhandler, og det ville jeg. Men jeg tror bestemt heller ikke at en forhandler vil tage et par af disse TV hjem og yde garanti på dem. Men det er bare mit krav for at købe.
Det kunne være at hvis vi snakkede 5 stk. eller derover at der kunne være muligheder - det vil jeg ikke afvise.
Det kunne være at hvis vi snakkede 5 stk. eller derover at der kunne være muligheder - det vil jeg ikke afvise.
09 feb 2011, 21:55
har sendt en mail til justbuyit da de skriver Hvad du ikke finder på siden, skaffer vi...
Skulle du søge elektronikprodukter, som du ikke finder oprettet på Justbuyit.dk - kan du sende os en email på [email protected] og vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med at finde dit søgte produkt og samtidig overholde vores løfte om en konkurrencedygtig pris. så lad os håbe det giver pote
Skulle du søge elektronikprodukter, som du ikke finder oprettet på Justbuyit.dk - kan du sende os en email på [email protected] og vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med at finde dit søgte produkt og samtidig overholde vores løfte om en konkurrencedygtig pris. så lad os håbe det giver pote
09 feb 2011, 22:48
her er lige nogle der skriver lidt om mitsubishi laservue http://alatest.dk/anmeldelser/fjernsyn/ ... 642156,33/
10 feb 2011, 08:12
Må ærlig indrømme at det ser meget cool ud, men at kalde det verdens bedste tv uden at have set billed på det i virkeligheden, så langt vil jeg nok aldrig gå. Ja det har scoret godt i diverse amerikanske tests, men stadig.
Det største problem som jeg ser det, er tykkelsen. Det går uden tvivl i USA hvor alt skal og er stort (selv damerne), men i Danmark så vil folk gerne ha en flad, ikke nødvendigvis LED tynd men ikke en stor kasse bag skærmen. Så tror ikke at bagprojektions tv har den store fan skare i DK længere. Måske derfor at ingen af de store producenter, hvad jeg ved af, har dem på programmet her i DK.
Det største problem som jeg ser det, er tykkelsen. Det går uden tvivl i USA hvor alt skal og er stort (selv damerne), men i Danmark så vil folk gerne ha en flad, ikke nødvendigvis LED tynd men ikke en stor kasse bag skærmen. Så tror ikke at bagprojektions tv har den store fan skare i DK længere. Måske derfor at ingen af de store producenter, hvad jeg ved af, har dem på programmet her i DK.
10 feb 2011, 08:15
[quote="purtsak"]expert du kan jo da bare købe et hjem til mig til indkøbspris så skal jeg nok sige om det er det bedste lol
[/quote
Hvis du godt kan li noget der fylder lidt i dybden så kan det være jeg kan finde et gammelt CRT tv til dig.
Jeg har nok også en veninde med en del i dybden hvis det var noget i stedet

Hvis du godt kan li noget der fylder lidt i dybden så kan det være jeg kan finde et gammelt CRT tv til dig.
Jeg har nok også en veninde med en del i dybden hvis det var noget i stedet
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto