Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
så kan du jo os se et tv der slår alt i din butik :)
Af Kolvig
Du kan prøve at google Laservue A91 og derefter gå ind på de store forhandler sider. Der vil du finde korte brugeranmeldelser af emnet. Og i og med du søger på A91, drejer det sig om den nye 75" model.
Af purtsak
kolvig du tør godt at købe det i denmark for jeg har måske fundet en mulighed :) det i tyskland var desværre en fuser
Af purtsak
jeg kan kun lige finde en der har haft det problem og fejl på tv har alle fabrikanter så bange er jeg nu ikke :) jeg kiggede kun på de første 2sider :p
Af Kolvig
Jo, jeg vil helt sikkert turde købe, hvis det er en dansk forhandler, som der også kunne tilbyde garanti.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Så skal du nok kontakte Mitsubishi i stedet og høre om de har en partner herhjemme. Jeg tvivler på at nogen forhandler vil tage et TV hjem og tilbyde garanti for din skyld, hvis de ikke har en aftale med Mitsubishi i forvejen. Og prisen bliver nok hamper uanset hvad. .
Af Kolvig
Jamen Yakken, jeg kan da ikke være mere enig..... Men nu blev jeg spurgt om jeg vil købe, hvis det var ved en dansk forhandler, og det ville jeg. Men jeg tror bestemt heller ikke at en forhandler vil tage et par af disse TV hjem og yde garanti på dem. Men det er bare mit krav for at købe.

Det kunne være at hvis vi snakkede 5 stk. eller derover at der kunne være muligheder - det vil jeg ikke afvise.
Af purtsak
har sendt en mail til justbuyit da de skriver Hvad du ikke finder på siden, skaffer vi...
Skulle du søge elektronikprodukter, som du ikke finder oprettet på Justbuyit.dk - kan du sende os en email på [email protected] og vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med at finde dit søgte produkt og samtidig overholde vores løfte om en konkurrencedygtig pris. så lad os håbe det giver pote :)
Af selliah
Jeg vil stadigvæk gerne vide om tv'et overhovedet er brugbart i DK? Jeg mener de sælger i følge eget firma og min søgen kun i USA så tuneren og hele systemet køre da ikke på samme måde som i DK? gør det?
Af purtsak
det man i værste fald skal bruge er en tuner og omformer jeg har selv parabol så derfor har jeg ikke brug for en tuner :)
Af Expert Jyderup
Må ærlig indrømme at det ser meget cool ud, men at kalde det verdens bedste tv uden at have set billed på det i virkeligheden, så langt vil jeg nok aldrig gå. Ja det har scoret godt i diverse amerikanske tests, men stadig.

Det største problem som jeg ser det, er tykkelsen. Det går uden tvivl i USA hvor alt skal og er stort (selv damerne), men i Danmark så vil folk gerne ha en flad, ikke nødvendigvis LED tynd men ikke en stor kasse bag skærmen. Så tror ikke at bagprojektions tv har den store fan skare i DK længere. Måske derfor at ingen af de store producenter, hvad jeg ved af, har dem på programmet her i DK. :D
Af Expert Jyderup
[quote="purtsak"]expert du kan jo da bare købe et hjem til mig til indkøbspris så skal jeg nok sige om det er det bedste lol :D[/quote

Hvis du godt kan li noget der fylder lidt i dybden så kan det være jeg kan finde et gammelt CRT tv til dig. :D

Jeg har nok også en veninde med en del i dybden hvis det var noget i stedet :) :D