Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Brøndum
har kun en ting at sige...... AAarrrghhhh

og så lige en ting mere...

nu er det jo ikke kun folk på dette site der har kunne benytte samkøbslinket, enhver gut med google ved hånden kunne jo finde det, så er det klart der hurtigt blir fyldt...

P!s, er så arrig at jeg overvejer at rende i elgiganten og hente 7705'eren til 12499;- :(
Af Brøndum
det store problem er at de først skal ha de første 15 hjem så der risikerer jo at gå en krig
Af snoopy
jeg vil gerne være med på det næste køb, også hvis det er en 46" :)
Af LarsBe
Laurberg, noget nyt fra fladskærmsshoppen? Når jeg logger på deres side under 'ordre status', er der ingenting sket siden min bestilling...
Går jo blot så'n og håber at være VM-klar 8)
Brugeravatar
Af laurberg
arghh, havde overset der var skrevet...

skulle hilse fra fladskærmsshoppen, pga. den store efterspørgsel, vil de nok først have dem i hænde, i uge 24.
jeg har masser af tålmodighed, kan ikke købe det billigere andre steder, så hænger på.
Af Claas
laurberg skrev:Hej.
Har lige modtaget besked, fra fladskærmsshoppen.
De skriver:
Vi er oppe på 15 stk. nu og for sikre jer en rimelig leveringstid, har vi lagt en bestilling på 15 stk. hos leverandøren i går.
Til dem som ikke nåede med denne gang, må vi kigge på et nyt fælleskøb på et senere tidspunkt (dette Værende, når alle 15 stk er levert)

Jeg vil prøve "Hvis der er tilslutning nok.Et nyt fælleskøb i hus. Men i må så love mig, at i giver besked på tråden, når i har bestilt, ellers kan jeg ikke følge med. Troede ikke andet vi havde 6 bestillinger, for de 7 resterende havde ikke givet besked.
Hej Laurberg.

Jeg er næsten 100% sikker på at jeg er frisk på et kommende sammenkøb af den omtalte model.
EDIT: Jeg er stadig med men kun hvis jeg kan vælge 46" i stedet, med en merpris selvfølgelig.
Senest rettet af Claas 14 jun 2010, 23:25, rettet i alt 1 gang.
Af BTK
Jeg er helt sikkert også klar på køb af 40" i næste runde!
Brugeravatar
Af laurberg
Hej.
Har fået en mail fra fladskærmsshoppen idag.
Der skrives: En lille update med hensyn til levering.
De første 8 skærme leveres i starten af næste uge, resten er der ikke helt styr på endnu, men vi arbejder på det
Brugeravatar
Af laurberg
laurberg skrev:Hej.
Har fået en mail fra fladskærmsshoppen idag.
Der skrives: En lille update med hensyn til levering.
De første 8 skærme leveres i starten af næste uge, resten er der ikke helt styr på endnu, men vi arbejder på det
Er nysgerrig om nogle har modtaget i dag. Sidder selv og tripper. :)
Brugeravatar
Af laurberg
Så sker der endelig noget. Skærm afsendt. Dachser står for fragten. Håber de er hurtige, ville være fedt, det kom i dag. Lad mig da lige hører fra jer andre, hvis er så heldige at få det i dag.
Af khv
laurberg skrev:Så sker der endelig noget. Skærm afsendt. Dachser står for fragten. Håber de er hurtige, ville være fedt, det kom i dag. Lad mig da lige hører fra jer andre, hvis er så heldige at få det i dag.

Har også fået besked vis email, at skærmen ankommer indenfor 1-2 dage
hilsen khv
Af Gubbi
Så har mit også forladt kajen :)
Brugeravatar
Af laurberg
Og så kom det langt om længe...
Så er der bare minuset. At vores fælles antenne laver ged i den på C-kabelt så der er en masse bjælker og hakkende lyd. Arghh, skal bare ikke ske idag.