Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilken type TV har du?

Brugeravatar
Af ImpulzE
LCD med LED
Sony Bravia KDL-46X4500
Af sharders
LCD - har solgt plasmaskærmen igen.
Af siccio
Hvad mener du Wendigo med den kommentar med de 2000?
Regner ikke med noget som helst for det gamle tv.
Skrev bare paralel mellem prisen for en gammel 32" topmodel kontra 46 tommer topmodeller idag.
Ergo er prisen blevet billigere pr. tomme.
Du må have misforstået mit indlæg FY :D
Af PAPS
Så på LCD faldskærm i flere år, fandt løsningen da jeg faldt over Rasmus L´s anmeldelse af Samsung PS50 B855 :) - plasmaen giver fantastisk flot billede med kalibriring efter artiklen, og kan anbefales med PS3 slim og et godt surround anlæg f.eks. Harman Kardon + B&W højtalere ¨så kører det bare. :D
Af siccio
Glemte iøvrigt mit Sony wega har en kæmpe fordel, som ingen fladskærme endnu kan leve op til, medmindre man tager B&O over 100"
Det bliver ikke sådan bare lige stjålet da det vejer 68 kg.
Dette er så tilgengæld ikke fordel men bagdel de gange jeg har flyttet i årenes løb :D
Af Chrizz
Jeg har LCD RGB LED.
mmmmmm !
:)
Af Tubbe
Har Plasma

Panasonic 42PZ800
Panasonic 46PZ85
Af Figr
LCD med LED - Samsung 46" - B8050
Af jonj66
Har plasma - Panasonic 42X10Y

Med de attraktive introduktionspriser skulle jeg nok have ventet og set nærmere på 42G20, men til kr. 4.000 føler jeg mig udmærket underholdt for en tid. :)

Mvh. jonj66
Af svinepelz
Samsung PS50B855 plasma her. Fantastisk TV! Nydelig og naturlig bilde, og lyssterk nok til å fungere helt fint både på dag- og kveldstid.

Kunne godt ha vært 20-30 tommer større, det er vel det eneste man kan klage på ;)
Af Chabar
Jeg har et LX5090, som jeg er utrolig glad for - de bedste penge jeg har brugt på et fjernsyn, på trods af det er langt det dyreste.

Personligt kan jeg ikke længere se mig selv gå ned i størrelse (50") eller billedkvalitet, og det gør desværre fremtidige fjernsyns-investeringer ret dyre. ;)

De eneste problemer jeg har med mit Pioneer er størrelsen (ville gerne haft det på 60", men synes det var så voldsomt bare det at gå fra 32" til 50" i sin tid) og strømforbruget.

Det næste må nok være en projektor eller OLED for mig.
Af ET
Jeg har et 43" Pioneer plasma, som jeg er meget glad for, jeg beder til de højere magter hver aften om at Pioneer skal ændre deres beslutning om ikke at byggefladskærme, for selv om de har solgt noget af deres teknik til panaconic så bliver det nok aldrig så godt som da Pioneer selv byggede skærmene.
Af bimbobo
Plasma indtil videre, senere måske LED..
Brugeravatar
Af nightrhyme
Plasma senere Oled